GuidZP400 |
edbaa4d5-95bf-4f41-a3ee-6541b9f5cf38
|
Biuletyn |
657980-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
|
Regon |
20002650700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teofila Noniewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 456
|
Zamawiajacy fax |
875 628 455
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pwsz.suwalki.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Kształcimy zawodowo! – PWSZ w Suwałkach nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Justyna Starek - Kancelaria Adwokacka adw. E. Rybak - Kraków
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego w ramach projektu „Kształcimy zawodowo! – PWSZ w Suwałkach nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Numer referencyjny |
1/KZ/PWSZ/2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
2. Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: „Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach” nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
3. Modernizowane pracownie i laboratoria (sale 402, 403, 404, 405) znajdują się w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach,
ul Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.
W ramach robót mają zostać wykonane następujące prace:
3.1. Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
3.2. Modernizacja sali:
3.2.1. Wymiana wykładzin,
3.2.2. Malowanie ścian,
3.3. Rolety okienne.
4. Zakres zamówienia podzielono na trzy (III) części
Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ
Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ
Wymiana wykładzin,
Malowanie ścian,
Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ
Rolety okienne.
5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załącznikach do SWIZ:
- załącznik 1.1 projekt sieci komputerowej i elektrycznej,
- załącznik 1.2 szczegóły zamówienia „Modernizacja Sali”,
- załącznik 1.3 szczegóły zamówienia „Rolety okienne”,
- załącznik 8 szacunkowy przedmiar robót sieci komputerowej i elektrycznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – część I.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizację minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - realizację minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5);
b) Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.
d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia) – część I.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ
Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ Wymiana wykładzin, Malowanie ścian,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ
Wymiana wykładzin,
Malowanie ścian,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ Rolety okienne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ
Rolety okienne.
|
| |