Wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego w ramach projektu „Kształcimy zawodowo! – PWSZ w Suwałkach nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657980-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.

2. Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: „Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach” nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.

3. Modernizowane pracownie i laboratoria (sale 402, 403, 404, 405) znajdują się w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach,
ul Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.
W ramach robót mają zostać wykonane następujące prace:

3.1. Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
3.2. Modernizacja sali:
3.2.1. Wymiana wykładzin,
3.2.2. Malowanie ścian,
3.3. Rolety okienne.
4. Zakres zamówienia podzielono na trzy (III) części
Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ
Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ
Wymiana wykładzin,
Malowanie ścian,
Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ
Rolety okienne.
5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załącznikach do SWIZ:
- załącznik 1.1 projekt sieci komputerowej i elektrycznej,
- załącznik 1.2 szczegóły zamówienia „Modernizacja Sali”,
- załącznik 1.3 szczegóły zamówienia „Rolety okienne”,
- załącznik 8 szacunkowy przedmiar robót sieci komputerowej i elektrycznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edbaa4d5-95bf-4f41-a3ee-6541b9f5cf38
Biuletyn 657980-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
Regon 20002650700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teofila Noniewicza
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 628 456
Zamawiajacy fax 875 628 455
Zamawiajacy email przetargi@pwsz.suwalki.pl
Adres strony url www.pwsz.suwalki.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pwsz.suwalki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kształcimy zawodowo! – PWSZ w Suwałkach nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Justyna Starek - Kancelaria Adwokacka adw. E. Rybak - Kraków
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.suwalki.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.suwalki.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego w ramach projektu „Kształcimy zawodowo! – PWSZ w Suwałkach nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego
Numer referencyjny 1/KZ/PWSZ/2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. 2. Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: „Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach” nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3. Modernizowane pracownie i laboratoria (sale 402, 403, 404, 405) znajdują się w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, ul Noniewicza 10, 16-400 Suwałki. W ramach robót mają zostać wykonane następujące prace: 3.1. Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem), 3.2. Modernizacja sali: 3.2.1. Wymiana wykładzin, 3.2.2. Malowanie ścian, 3.3. Rolety okienne. 4. Zakres zamówienia podzielono na trzy (III) części Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem), Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ Wymiana wykładzin, Malowanie ścian, Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ Rolety okienne. 5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załącznikach do SWIZ: - załącznik 1.1 projekt sieci komputerowej i elektrycznej, - załącznik 1.2 szczegóły zamówienia „Modernizacja Sali”, - załącznik 1.3 szczegóły zamówienia „Rolety okienne”, - załącznik 8 szacunkowy przedmiar robót sieci komputerowej i elektrycznej.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – część I.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizację minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - realizację minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5); b) Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia) – część I.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem),
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ Wymiana wykładzin, Malowanie ścian,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ Wymiana wykładzin, Malowanie ścian,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ Rolety okienne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III – szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ Rolety okienne.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)