Specjalistyczne prace integracyjne dotyczące portalu Małopolskiej Chmury Edukacyjnej oraz opracowanie graficznej strony interfejsów KC-zp.272-632/18

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657705-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie do potrzeb procesu edukacyjnego portalu internetowego dostarczonego w ramach projektu Małopolska Chmura Edukacyjna (MChE)i zbudowanego m.in. w oparciu o oprogramowanie IBM Connections. Modyfikacja ta dotyczy opracowania specjalistycznych plików konfiguracyjnych oraz budowy komponentów portalu zapewniających ergonomiczny dostęp do usług oraz odpowiednią szatę graficzną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 031cf459-efb7-4d91-ba27-3afd08bf5f48
Biuletyn 657705-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Małopolska Chmura Edukacyjna (MChE) Projekt nr RPMP.02.01.03-12-0191/16 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych paw. C2 pok. 117
Nazwa nadana zamowieniu Specjalistyczne prace integracyjne dotyczące portalu Małopolskiej Chmury Edukacyjnej oraz opracowanie graficznej strony interfejsów KC-zp.272-632/18
Numer referencyjny KC-zp.272-632/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie do potrzeb procesu edukacyjnego portalu internetowego dostarczonego w ramach projektu Małopolska Chmura Edukacyjna (MChE)i zbudowanego m.in. w oparciu o oprogramowanie IBM Connections. Modyfikacja ta dotyczy opracowania specjalistycznych plików konfiguracyjnych oraz budowy komponentów portalu zapewniających ergonomiczny dostęp do usług oraz odpowiednią szatę graficzną.
Cpv glowny przedmiot 72210000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dwukierunkowej integracji w technologii Java oprogramowania IBM Connections z oprogramowaniem innego producenta przy wykorzystaniu API IBM Connections lub dostosowaniu interfejsu użytkownika IBM Connections dla co najmniej 4000 użytkowników; b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. Kierownik Projektu – tj. osoba, która: a) posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie, co najmniej PRINCE2 Practitioner lub PMP lub IPMA level C lub równoważny (przez równoważny Zamawiający rozumie certyfikat potwierdzający znajomość formalnej metodyki zarządzania projektami uwzględniającej co najmniej: planowanie projektu, zarządzanie zasobami projektu, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie jakością, zarządzanie zmianami), b) w ciągu ostatnich 5 lat brała udział w charakterze kierownika projektu, w co najmniej jednym projekcie obejmującym wdrożenie oprogramowania IBM Connections, 2. Specjalista do spraw administracji oprogramowaniem IBM Connections – tj. osoba posiadająca certyfikat na poziomie administracyjnym w zakresie oprogramowania IBM Connections, 3. Specjalista do spraw administracji serwerem aplikacyjnym IBM WebSphere Application Server – tj. osoba posiadająca certyfikat na poziomie administracyjnym w zakresie serwera aplikacyjnego IBM WebSphere Application Server, 4. Specjalista do spraw administracji serwerem baz danych IBM DB2 – tj. osoba posiadająca certyfikat na poziomie administracyjnym w zakresie serwera baz danych IBM DB2, Zamawiający dopuszcza, by jedna ze wskazanych przez Wykonawcę osób pełniła co najwyżej trzy różne funkcje w projekcie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; b) wykazu osób wyznaczonych do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: - epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, - warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy - trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy, -następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, -następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - innymi, równolegle prowadzącymi projektami, które mają wpływ na wykonanie niniejszej Umowy, -zmianami technologicznymi (w tym dotyczącymi wersji oprogramowania podlegającego zmianom i rozszerzeniom), mającymi wpływ na sposób realizacji niniejszej Umowy. b) wysokości wynagrodzenia w przypadku: - ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, -zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres wsparcia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria dodatkowa funkcjonalność
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)