Zakup i dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.01.2019 do 31.08.2019 roku

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657720-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.01.2019 do 31.08.2019 roku.
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV: 15810000-9
Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym do SIWZ.
UWAGA.
W sytuacjach niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego, np. zwiększona zachorowalność, bardzo złe warunki pogodowe itp., Zamawiający ma prawo zwrotu części towaru dostarczonego w danym dniu, informując Wykonawcę faksem, e-mailem lub telefonicznie o ilości zwrotu w godz. 9.30 - 10.00. Wykonawca w takich przypadkach jest zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zwrot towaru, czyli faktycznej ilości pobranego towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94a204a7-8fb6-4e0c-83e8-cb2d6f4327cc
Biuletyn 657720-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Regon 6116050300000
Zamawiajacy adres ulica Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 371 78 35
Zamawiajacy fax 83 371 78 35
Zamawiajacy email zpo3@o2.pl
Adres strony url http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2, 21-560 Międzyrzec Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.01.2019 do 31.08.2019 roku
Numer referencyjny ZP ZPO3.3.PN.2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.01.2019 do 31.08.2019 roku. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV: 15810000-9 Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym do SIWZ. UWAGA. W sytuacjach niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego, np. zwiększona zachorowalność, bardzo złe warunki pogodowe itp., Zamawiający ma prawo zwrotu części towaru dostarczonego w danym dniu, informując Wykonawcę faksem, e-mailem lub telefonicznie o ilości zwrotu w godz. 9.30 - 10.00. Wykonawca w takich przypadkach jest zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zwrot towaru, czyli faktycznej ilości pobranego towaru.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, przy czym dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: /art. 24 ust. 5 pkt 1)/ w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344);
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa. § 12 ZMIANY I UZUPEŁNIENIA UMOWY 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach : 2.1. zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, 2.2. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub zmiany nazwy towaru, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2.3. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2.4. zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie. 2.5. wystąpienia sytuacji niezależnych od stron umowy i działania siły wyższej. 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Powiadomienie każdej ze Stron umowy jest ważne wyłącznie, gdy dokonane zostało pisemnie i skutecznie doręczone adresatowi. 5. Strony zobowiązane są do wzajemnego pisemnego powiadamiania o zmianie siedziby, adresu, zmiany formy prawnej w terminie do 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia. 6. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu,
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)