Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w 2019

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Gościeradów
Miejscowość Gościeradów
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657632-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Gościeradów pn: „Dostawę sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w 2019 ” . Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z załącznikami do SIWZ:I. Mundur wyjściowy leśnika-Marynarka - gabardyna lub tropik –męska10 szt. ; -damska szt. 5; Spodnie - gabardyna lub tropik -męskie szt. 3; -damskie szt. 2; Spodnie – gabardyna z wykończeniem oleofobowym męskie szt. 1; -damskie szt. 0; Spódnica - gabardyna lub tropik szt. 6; Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 5 Koszula biała męska długi rękaw szt. 5; Koszula biała męska krótki rękaw szt. 5; Bluzka biała damska z długim rękawem szt. 2; Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt. 2; Koszula biała męska długi rękaw – bawełna 100% szt. 2; Koszula biała męska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 2; Bluzka biała damska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 2; Bluzka biała damska z krótkim rękawem– bawełna 100% szt. 2; Krawat szt. 15; Czapka mundurowa szt. 17; Płaszcz wiosenno – jesienny męski szt. 5; Płaszcz wiosenno – jesienny damski szt. 5; Kapelusz męski szt. 5; Kapelusz damski szt. 0; Kurtka zimowa męska szt. 4; Kurtka zimowa damska szt. 3; Szalik szt. 5; Rękawice damskie par. 6; Rękawice męskie par. 6; Skarpety letnie termoaktywne par 10; Skarpety przejściowe termoaktywne par 10; Skarpety zimowe termoaktywne par. 12; Półbuty męskie par 9; Półbuty damskie par 5; II. Mundur codzienny leśnika II. Koszula męska z długim rękawem szt. 6; Koszula męska z krótkim rękawem szt. 5; Bluzka damska z długim rękawem szt. 5; Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 2; Koszula męska długi rękaw – bawełna 100% szt. 10; Koszula męska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 10; Bluzka damska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 10; Bluzka damska z krótkim rękawem– bawełna 100% szt. 9; Sweter (nowy wzór) szt. 26; Kamizelka szt. 10; Bluza z polaru typu windstoper szt. 25; Kurtka wierzchnia szt. 11; Czapka zimowa szt. 13; Peleryna szt. 10; Półbuty typu „Sympatex” lub równoważne par 21; Półbuty typu „Gore – tex” lub równoważne par 5; III. Mundur terenowy leśnika III. Bluza z kamizelką letnią szt. 5; Spodnie letnie szt. 35; Czapka letnia szt. 1; Kurtka zimowa szt. 2; Spodnie zimowe szt. 5; Czapka zimowa szt. 6; Trzewiki typu „Sympatex” lub równoważne par 4; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - niskie par 1; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - wysokie par 1; Trzewiki typu „Sympatex” lub równoważne - z ociepleniem typu „Thinsulate” lub równoważnym par 1; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - niskie z ociepleniem typu „Thinsulate” ” lub równoważnym par 3; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne -wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate” lub równoważnym par 8; IV. Oznaki uzupełniające IV. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 3; Stylizowany wizerunek orła szt. 0; Gałązka modrzewia szt. 0; V. Przedmioty uzupełniające V. Torba raportówka szt. 0; I. Sorty BHP - Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl 31; Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 7; Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 0; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe (na potrzeby OHZ w kolorze specjalnym) kpl 0; Koszula robocza, długi rękaw szt 33; Koszula robocza, długi rękaw flanela (robotnik) szt 2; Koszula krótki rękaw/t-shirt szt 34; Bielizna Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt 33; Bielizna Koszula termoaktywna, długi rękaw szt 33; Bielizna Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt 33; Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą par 29; Buty (gumowe) wodoodpornepar 0; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par 2; Ochraniacze na buty (stuptuty) par 0; Skarpetki
letnie, termoaktywne par 75; Skarpetki zimowe, termoaktywne par 75; Czapka letnia szt 32; Czapka letnia (robotnik) szt 0; Czapka ocieplana szt 0; Czapka ocieplana (robotnik) szt 1; Hełm ochronny szt 0; Czepek pod hełm ochronny szt 0; Okulary ochronne/gogle szt 0; Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ szt 0; Kamizelka ostrzegawcza szt 0; Rękawice robocze par 0; Rękawice ochronne par 0; Maska przeciwpyłowa szt 0; Ochronniki słuchu szt 0; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 17; Kamizelka ciepłochronna szt 0; Kamizelka ocieplająca (robotnik) szt 1; Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym szt 0; Ubranie ocieplane , w kolorze ostrzegawczym szt 0; Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawaczym szt 0; Trzewiki ochronne, podnosek ochronny kpl 2; Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny kpl 0; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny kpl 0; Ubranie letnie (drelich) szt 0; Ubranie ocieplane (drelich) szt 0; Kurtka przeciwdeszczowa szt 0; Fartuch ochronny szt 2; Torba polowa szt 0;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cdd741f7-8586-4472-b735-0b4915e77894
Biuletyn 657632-N-2018
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Gościeradów
Regon 83001773600000
Zamawiajacy adres ulica Gościeradów Folwark
Zamawiajacy miejscowosc Gościeradów
Zamawiajacy kod pocztowy 23275
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 158 381 174
Zamawiajacy fax 158 381 102
Zamawiajacy email goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pańtwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gościeradów Folwark 1 D, 23-275 Gościeradów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w 2019
Numer referencyjny SA.270.44.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Gościeradów pn: „Dostawę sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w 2019 ” . Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z załącznikami do SIWZ:I. Mundur wyjściowy leśnika-Marynarka - gabardyna lub tropik –męska10 szt. ; -damska szt. 5; Spodnie - gabardyna lub tropik -męskie szt. 3; -damskie szt. 2; Spodnie – gabardyna z wykończeniem oleofobowym męskie szt. 1; -damskie szt. 0; Spódnica - gabardyna lub tropik szt. 6; Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 5 Koszula biała męska długi rękaw szt. 5; Koszula biała męska krótki rękaw szt. 5; Bluzka biała damska z długim rękawem szt. 2; Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt. 2; Koszula biała męska długi rękaw – bawełna 100% szt. 2; Koszula biała męska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 2; Bluzka biała damska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 2; Bluzka biała damska z krótkim rękawem– bawełna 100% szt. 2; Krawat szt. 15; Czapka mundurowa szt. 17; Płaszcz wiosenno – jesienny męski szt. 5; Płaszcz wiosenno – jesienny damski szt. 5; Kapelusz męski szt. 5; Kapelusz damski szt. 0; Kurtka zimowa męska szt. 4; Kurtka zimowa damska szt. 3; Szalik szt. 5; Rękawice damskie par. 6; Rękawice męskie par. 6; Skarpety letnie termoaktywne par 10; Skarpety przejściowe termoaktywne par 10; Skarpety zimowe termoaktywne par. 12; Półbuty męskie par 9; Półbuty damskie par 5; II. Mundur codzienny leśnika II. Koszula męska z długim rękawem szt. 6; Koszula męska z krótkim rękawem szt. 5; Bluzka damska z długim rękawem szt. 5; Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 2; Koszula męska długi rękaw – bawełna 100% szt. 10; Koszula męska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 10; Bluzka damska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 10; Bluzka damska z krótkim rękawem– bawełna 100% szt. 9; Sweter (nowy wzór) szt. 26; Kamizelka szt. 10; Bluza z polaru typu windstoper szt. 25; Kurtka wierzchnia szt. 11; Czapka zimowa szt. 13; Peleryna szt. 10; Półbuty typu „Sympatex” lub równoważne par 21; Półbuty typu „Gore – tex” lub równoważne par 5; III. Mundur terenowy leśnika III. Bluza z kamizelką letnią szt. 5; Spodnie letnie szt. 35; Czapka letnia szt. 1; Kurtka zimowa szt. 2; Spodnie zimowe szt. 5; Czapka zimowa szt. 6; Trzewiki typu „Sympatex” lub równoważne par 4; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - niskie par 1; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - wysokie par 1; Trzewiki typu „Sympatex” lub równoważne - z ociepleniem typu „Thinsulate” lub równoważnym par 1; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - niskie z ociepleniem typu „Thinsulate” ” lub równoważnym par 3; Trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne -wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate” lub równoważnym par 8; IV. Oznaki uzupełniające IV. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 3; Stylizowany wizerunek orła szt. 0; Gałązka modrzewia szt. 0; V. Przedmioty uzupełniające V. Torba raportówka szt. 0; I. Sorty BHP - Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl 31; Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 7; Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 0; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe (na potrzeby OHZ w kolorze specjalnym) kpl 0; Koszula robocza, długi rękaw szt 33; Koszula robocza, długi rękaw flanela (robotnik) szt 2; Koszula krótki rękaw/t-shirt szt 34; Bielizna Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt 33; Bielizna Koszula termoaktywna, długi rękaw szt 33; Bielizna Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt 33; Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą par 29; Buty (gumowe) wodoodpornepar 0; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par 2; Ochraniacze na buty (stuptuty) par 0; Skarpetki letnie, termoaktywne par 75; Skarpetki zimowe, termoaktywne par 75; Czapka letnia szt 32; Czapka letnia (robotnik) szt 0; Czapka ocieplana szt 0; Czapka ocieplana (robotnik) szt 1; Hełm ochronny szt 0; Czepek pod hełm ochronny szt 0; Okulary ochronne/gogle szt 0; Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ szt 0; Kamizelka ostrzegawcza szt 0; Rękawice robocze par 0; Rękawice ochronne par 0; Maska przeciwpyłowa szt 0; Ochronniki słuchu szt 0; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 17; Kamizelka ciepłochronna szt 0; Kamizelka ocieplająca (robotnik) szt 1; Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym szt 0; Ubranie ocieplane , w kolorze ostrzegawczym szt 0; Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawaczym szt 0; Trzewiki ochronne, podnosek ochronny kpl 2; Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny kpl 0; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny kpl 0; Ubranie letnie (drelich) szt 0; Ubranie ocieplane (drelich) szt 0; Kurtka przeciwdeszczowa szt 0; Fartuch ochronny szt 2; Torba polowa szt 0;
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniej niż 70 000 zł. (brutto) każda, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust.24 ust.5 pkt 1, 8 ustawy (zał. nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków z zakresu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wraz z ofertą powinien on złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), -wykaz wykonanych głównych dostaw z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu (zał. nr 6 do SIWZ) z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. - dowody dotyczące wykonania głównych dostaw potwierdzające, że zostały one wykonane w sposób należyty. Dowodami tymi będą poświadczenia zamawiających na rzecz, których dostawy zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego zostały wykonane dostawy wskazane w wykazie w ust.1 pkt. 2 jest zamawiający, -wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, przedkłada pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) zakres dostępnych dla wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, d) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
Inne dokumenty niewymienione - Dodatkowo w celu udokumentowania nie podlegania wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust 2 pkt 5 ustawy wykonawca przedłoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ), - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (Lidera) i składają pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie do pełnienia funkcji pełnomocnika (Lidera- partnera wiodącego), z którego treści będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialności podmiotów za realizację przedmiotu zamówienia. Do SIWZ został dołączony, do wykorzystania, wzór pełnomocnictwa - zał. nr 8. do SIWZ Pełnomocnictwo musi być zgodne z umową konsorcjum
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 2900 zł. ( słownie: dwa tysiącedziewięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r., poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ O/Stalowa Wola 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w 2019 r.” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą), zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonego w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w terminie upływu składania ofert było w posiadaniu Zamawiającego. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zamianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta poszczególnych elementów umundurowania, pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną certyfikatem jakości. Zmiana nie może mieć wpływu na cenę przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w swojej ofercie handlowej wszystkie elementy umundurowania przedstawione w złożonej ofercie w pełnym zakresie rozmiarowym.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)