| GuidZP400 |
668f2d64-6cf5-43de-8b28-1077dfc11495
|
| Biuletyn |
664000-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
|
| Regon |
931082610
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
52-114
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713 428 631,
|
| Zamawiajacy fax |
713 465 172
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Służba zdrowia
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów jednorazowych na zabezpieczenie funkcjonowania Bloku Operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu”
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN-21/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów jednorzowych na zabezpieczenie funkcjionowania Bloku Operacyjnego naszego szpital.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 zrealizowanych dostaw o wartości min. 20 tys. zł (brutto).
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie próbek 2 szt. ( Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną) i kart technicznych - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Szczegółowe wymagania opisane w poszczególnych pakietach. Załączona próbka muszi potwierdzać wszystkie żądane parametry.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania
oświadczenia:
W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) formularza powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych ).Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), formularz zgłoszenia ze szczegółowym opisem, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
amawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §6 ust. 5
b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne)
c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie.
d) zmianę terminu realizacji przedmiotowej umowy określoną w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu.
e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment.
f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sterylny fartuch chirurgiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie. Dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje sie przy pakiecie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw uniwersalny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do laparoskopii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw ginekologiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Jałowy zestaw wieloelementowy do cięcia cesarskiego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje sie przy pakiecie.
|
| | |