GuidZP400 |
e045f002-e098-4361-811a-99ef1be1904a
|
Biuletyn |
663793-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80,
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
WRPO na lata 2014-2020/ projekt "Gospodarka Wielkopolska"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umww.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl, zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych, X piętro, pokój nr 1034 budynek A,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie i wykonanie strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą administrowania
|
Numer referencyjny |
DRG-II-1.433.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest jest opracowanie oraz wykonanie strony internetowej (dalej zwanej też Portalem) wraz z systemem zarządzania treścią CMS i niezbędnymi funkcjonalnościami, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Ponadto elementem świadczenia w ramach umowy jest usługa utrzymania, obsługi oraz bieżącego wsparcia technicznego.
2. Cel:
Portal o charakterze informacyjno – edukacyjnym dedykowany jest działaniom w ramach projektu „Gospodarna Wielkopolska” (WRPO 2014 – 2020) oraz pozostałych treści dotyczących promocji gospodarczej i inwestycyjnej niezbędnych do komunikowania i popularyzacji dla zainteresowanych podmiotów.
4. Odbiorcą treści Portalu będą: osoby zainteresowane udziałem w projekcie, beneficjenci, instytucje otoczenia biznesu, jednostki administracji publicznej, organizacje samorządowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy oraz mieszkańcy z terenu Wielkopolski zainteresowani tematyką. Strona wykonana zostanie także w wersji obcojęzycznej obejmującej min. j. angielski. Portal winien uwzględniać potrzeby osób w przedziale wiekowym min. 18-60 lat oraz odbiorców z kraju i z zagranicy.
5. Realizacja Portalu ma za zadanie m. in. promocję projektu, dostarczanie informacji z zakresu gospodarki, realizowanych działaniach, upowszechnienie publikacji powstałych w wyniku realizacji projektu oraz budowę wizerunku marki Wielkopolska.
6. Portal winien spełniać szereg cech, które sprawią, że będzie atrakcyjny pod względem wizerunkowym i treściowym. Wymagania dotyczące wyglądu strony: przejrzystość, czytelność, wygląd nowoczesny, adekwatny do tematyki Portalu. Portal ma być podporządkowany dwóm podstawowym wymaganiom: zapewnienia łatwości poruszania się po stronie oraz łatwość jej aktualizacji i rozbudowy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
66000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowy harmonogram realizacji usługi zawarty jest w SOPZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: opracowanie koncepcji
i realizację według przyjętej koncepcji portalu/strony internetowej wraz z CMS i zapewnieniem obsługi technicznej portalu/strony internetowej), o łącznej wartości wszystkich zamówień brutto minimum 60 000,00 zł.
Nalezyte wykonanie ww. zamówień winno zostać potwierdzone stosownym dokumentem.
2) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które posiadają doświadczenie w zakresie zaprojektowania co najmniej 3 portali/stron internetowych i/lub grafiki komputerowej
w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej:
a) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania grafiki komputerowej,
b) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie FrontEnd Developer/programisty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy);
2) Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|