GuidZP400 |
c080b1b8-ef46-4c72-91ef-a1a4638b4de8
|
Biuletyn |
664834-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
|
Regon |
63114696200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczak
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61623
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 290 180
|
Zamawiajacy fax |
618 290 187
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@word.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.word.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
wojewódzka samorządowa osoba prawna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.word.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul.Wilczak 53, 61-623 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP WORD 4/system teleinf./2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.) dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu.
System informatyczny w rozumieniu art.3 pkt.3 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.) oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony system Wykonawcy był zintegrowany z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy o kierujących pojazdami (Dz.U. 2017r. poz.978 ze zm.) przy wykorzystaniu infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
System teleinformatyczny musi być w pełni funkcjonalny, przez co Zamawiający rozumie realizację w sposób niezakłócony zadań publicznych, które polegają na obsłudze administracyjnej oraz przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Zadania publiczne Zamawiającego muszą być realizowane dzięki należytemu zabezpieczeniu integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i innych informacji zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie związania umową niezależnie od zachodzących w tym czasie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania w/w systemów a także zmian ich dostawców i/lub dysponentów.
Zamawiający nie posiada informacji dotyczących warunków integracji z systemem CEPIK 2,0, który zgodnie z zapisami ustawy z dnia 16 grudnia 2015r. o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2015r. poz.2183 ze zm.) będzie realizował kluczowe procesy związane z nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym obsługę PKK. Zamawiający upoważni i zobowiąże Wykonawcę do występowania w jego imieniu do właściwych instytucji celem uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania systemu teleinformatycznego z CEPIK 2,0, a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie – z każdym innym systemem zabezpieczającym funkcje, o których mowa w art.16a ustawy o kierujących pojazdami.
Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie wchodzące w skład systemu teleinformatycznego zapewniało realizację zadań określonych w aktach prawnych wymienionych w pkt.I siwz oraz w ich nowelizacjach.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
48
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał.nr 2)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał.nr 2)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał.nr 2)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie :
1. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.
2. zaistnienia obiektywnych niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
3. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
4. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
5. zmiany, które będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności :
• zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
• jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca
• jeżeli wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa właściwe organy, jeśli opóźnienie przekroczy okres określony w przepisach prawa, w którym te decyzje winny zostać wydane, oraz nie są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca
4. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w stosunku do zmiany wysokości podatku VAT, natomiast wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmian technologicznych, w szczególności : pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; na pojawieniu się technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, oraz także kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; konieczności zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na zmiany w obowiązującym prawie.
6. Nowe rozwiązania techniczne i technologiczne nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia, jednak mogą prowadzić do obniżenia wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2019-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|