Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 4 zadania

Data publikacji 2018-12-31
Data zakończenia 2019-01-11 00:00:00
Instytucja Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664787-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Tellurium (model kosmograficzny) – 1 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa ścienna – podstawy kartografii – 1 szt., mapa świata fizyczno-polityczna – 1 szt., mapa fizyczna Polski – 1 szt., mapa ścienna Polski obrazująca skarby przyrody – 1 szt., mapa fizyczno-polityczna Europy – 1 szt., multimedialny atlas geograficzny obrazujący świat – 1 szt., atlas geograficzny dla szkoły ponadgimnazjalnej – 15 szt., globus ze sklepieniem niebieskim – 1 szt., ścienna stacja pogody – 1 szt., rodzaje gleb-próbki – 2 zestawy, filmy edukacyjne obrazujące zagadnienia dotyczące Planety Ziemi – 4 szt. (różne rodzaje), mapa świata - plastyczna - 1szt., globus indukcyjny – 2 szt., plansza dydaktyczna dotycząca pogody – 3 szt. (różne rodzaje), kompas – 10 szt., mapa konturowa świata – 1 szt., mapa konturowa Polski – 1 szt., mapa magnetyczna Polski – 10 szt., mapa świata – geologia i tektonika – 1 szt., globus uczniowski – 15 szt., taśma miernicza 20m - 5 szt., taśma miernicza 30m – 5 szt., mapa konturowa Europy – 1 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin i zwierząt – 10 szt., mapa samochodowa Polski – 15 szt., mapa samochodowa Europy – 15 szt., mapa turystyczna regionów Polski – 15 szt., mapa turystyczna regionów Europy – 15 szt. (3 różne rodzaje po 5 sztuk), mapa zoogeografia Polski – 1 szt. Zadanie nr 2 – Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Globus podświetlany – 15 szt., kompas – 30 szt., lornetka – 15 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa fizyczna świata – 2 szt., mapa polityczna świata – 2 szt., atlas – 15 szt., film edukacyjny – 10 szt. (z podziałem), mapy kontynentów – 5 szt. (różne rodzaje), mapa turystyczna regionu – 30 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw foliogramów – 6 zestawów (z podziałem), ogródek meteorologiczny – szkolna stacja pogodowa – 1 szt., rodzaje gleb – próbki – 1 zestaw., atlas i przewodnik multimedialny obrazujący parki narodowe oraz inne formy ochrony przyrody w Polsce – 1 szt., geografia - zestaw tablic dydaktycznych – 1 zestaw, mapa gospodarcza Europy - 1 szt., mapa – Polska w Europie i świecie – 1 szt., mapa Europy – ukształtowanie powierzchni, krajobrazy – 1 szt., mapa hipsometryczna Europy – ćwiczeniowa – 1 szt., mapa gospodarcza Afryki – 1 szt., mapa gospodarcza Ameryki Północnej – 1 szt., mapa gospodarcza Azji – 1 szt.Zadanie nr 3 – Doposażenie pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Podgrzewacz kuchenny – 1 szt., blender ręczny – 1 szt., czajnik elektryczny – 1 szt., mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., mikroskop optyczny (stereoskopowy, szkolny) – 6 szt., mikroskop terenowy – 6 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin – 6 szt., preparaty mikroskopowe (różne rodzaje) – 10 zestawów, akwarium do hodowli roślin wodnych – 1 szt., model szkieletu człowieka na statywie – 1 szt., model serca – 4 szt. (różne rodzaje), model skóry – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt., szkielety kręgowców – 6 szt. (po jednym z każdego rodzaju), waga laboratoryjna – 6 szt., lornetka – 6 szt., stoper – 6 szt., ciśnieniomierz – 1 szt., czerpak – 6 szt., naczynie perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie – 6 szt., taśma miernicza – 6 szt., lodówka do przechowywania – 1 szt., fartuch laboratoryjny – 6 szt. męskich i 6 szt. damskich, zestaw narzędzi i szkieł – 6 zestawów, apteczka z wyposażeniem – 1 szt., okulary ochronne – 12 szt., termometr laboratoryjny – 6 szt.Zadanie nr 4 – Doposażenie pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Szkolna stacja pogodowa ze stojakiem– 1 szt., plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej – 3 sztuki/licencje klasy IV-VI, program do specjalistycznej diagnozy i terapii logopedycznej, wersja rozszerzona – 1 szt., program multimedialny do stymulowania rozwoju mowy – 1 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej klasy IV-VI – 3 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej kl. VII i kl. VIII i gimnazjum kl. III – 3 szt., program/pakiet multimedialny wspomagający terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy – 1 szt., tablica kolorowa - drabina – 1 szt., układ słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy – 1 szt., tunel lustrzany z nieskończonością – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3.Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4.Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5.Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7.. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14.Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia. 16. PODWYKONAWSTWO 16.1. Zamawiający na podstawie art.36b pzp żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podał firmy podwykonawców. 16.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 16.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3b47e6b-16b2-408f-9faa-0ecf66e8e228
Biuletyn 664787-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Regon 25085475400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Krotoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 63700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 254 256
Zamawiajacy fax 627 253 423
Zamawiajacy email przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
Adres strony url www.powiat-krotoszyn.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane w ramach w projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" – rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Nr wniosku o dofinansowanie: RPWP.08.01.02-30-0005/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 4 zadania
Numer referencyjny Or. 272.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Tellurium (model kosmograficzny) – 1 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa ścienna – podstawy kartografii – 1 szt., mapa świata fizyczno-polityczna – 1 szt., mapa fizyczna Polski – 1 szt., mapa ścienna Polski obrazująca skarby przyrody – 1 szt., mapa fizyczno-polityczna Europy – 1 szt., multimedialny atlas geograficzny obrazujący świat – 1 szt., atlas geograficzny dla szkoły ponadgimnazjalnej – 15 szt., globus ze sklepieniem niebieskim – 1 szt., ścienna stacja pogody – 1 szt., rodzaje gleb-próbki – 2 zestawy, filmy edukacyjne obrazujące zagadnienia dotyczące Planety Ziemi – 4 szt. (różne rodzaje), mapa świata - plastyczna - 1szt., globus indukcyjny – 2 szt., plansza dydaktyczna dotycząca pogody – 3 szt. (różne rodzaje), kompas – 10 szt., mapa konturowa świata – 1 szt., mapa konturowa Polski – 1 szt., mapa magnetyczna Polski – 10 szt., mapa świata – geologia i tektonika – 1 szt., globus uczniowski – 15 szt., taśma miernicza 20m - 5 szt., taśma miernicza 30m – 5 szt., mapa konturowa Europy – 1 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin i zwierząt – 10 szt., mapa samochodowa Polski – 15 szt., mapa samochodowa Europy – 15 szt., mapa turystyczna regionów Polski – 15 szt., mapa turystyczna regionów Europy – 15 szt. (3 różne rodzaje po 5 sztuk), mapa zoogeografia Polski – 1 szt. Zadanie nr 2 – Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Globus podświetlany – 15 szt., kompas – 30 szt., lornetka – 15 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa fizyczna świata – 2 szt., mapa polityczna świata – 2 szt., atlas – 15 szt., film edukacyjny – 10 szt. (z podziałem), mapy kontynentów – 5 szt. (różne rodzaje), mapa turystyczna regionu – 30 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw foliogramów – 6 zestawów (z podziałem), ogródek meteorologiczny – szkolna stacja pogodowa – 1 szt., rodzaje gleb – próbki – 1 zestaw., atlas i przewodnik multimedialny obrazujący parki narodowe oraz inne formy ochrony przyrody w Polsce – 1 szt., geografia - zestaw tablic dydaktycznych – 1 zestaw, mapa gospodarcza Europy - 1 szt., mapa – Polska w Europie i świecie – 1 szt., mapa Europy – ukształtowanie powierzchni, krajobrazy – 1 szt., mapa hipsometryczna Europy – ćwiczeniowa – 1 szt., mapa gospodarcza Afryki – 1 szt., mapa gospodarcza Ameryki Północnej – 1 szt., mapa gospodarcza Azji – 1 szt.Zadanie nr 3 – Doposażenie pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Podgrzewacz kuchenny – 1 szt., blender ręczny – 1 szt., czajnik elektryczny – 1 szt., mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., mikroskop optyczny (stereoskopowy, szkolny) – 6 szt., mikroskop terenowy – 6 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin – 6 szt., preparaty mikroskopowe (różne rodzaje) – 10 zestawów, akwarium do hodowli roślin wodnych – 1 szt., model szkieletu człowieka na statywie – 1 szt., model serca – 4 szt. (różne rodzaje), model skóry – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt., szkielety kręgowców – 6 szt. (po jednym z każdego rodzaju), waga laboratoryjna – 6 szt., lornetka – 6 szt., stoper – 6 szt., ciśnieniomierz – 1 szt., czerpak – 6 szt., naczynie perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie – 6 szt., taśma miernicza – 6 szt., lodówka do przechowywania – 1 szt., fartuch laboratoryjny – 6 szt. męskich i 6 szt. damskich, zestaw narzędzi i szkieł – 6 zestawów, apteczka z wyposażeniem – 1 szt., okulary ochronne – 12 szt., termometr laboratoryjny – 6 szt.Zadanie nr 4 – Doposażenie pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Szkolna stacja pogodowa ze stojakiem– 1 szt., plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej – 3 sztuki/licencje klasy IV-VI, program do specjalistycznej diagnozy i terapii logopedycznej, wersja rozszerzona – 1 szt., program multimedialny do stymulowania rozwoju mowy – 1 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej klasy IV-VI – 3 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej kl. VII i kl. VIII i gimnazjum kl. III – 3 szt., program/pakiet multimedialny wspomagający terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy – 1 szt., tablica kolorowa - drabina – 1 szt., układ słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy – 1 szt., tunel lustrzany z nieskończonością – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3.Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4.Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5.Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7.. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14.Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia. 16. PODWYKONAWSTWO 16.1. Zamawiający na podstawie art.36b pzp żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podał firmy podwykonawców. 16.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 16.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi być zrealizowane (termin wymagany): maksymalny termin dostarczenia przedmiotu zamówienia wynosi dla Zadania 1, 2, 3, 4, - 30 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy całości asortymentu obejmującego przedmiot zamówienia (danego zadania), w ilości zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wypełniony formularz rzeczowo-cenowy
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy b) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć tylko jeżeli dotyczy c) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy d) Oświadczenie osób, których dane są przetwarzane w związku z badaniem kwalifikowalności środków w Projekcie, w tym w szczególności personelu projektu, a także oferentów, uczestników komisji przetargowych i Wykonawców/osoby uprawnionej do dostępu w ramach SL2014 e) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy f) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące: a) zmiany terminu realizacji umowy: -w przypadku zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej; b) zmiany sposobu realizacji umowy polegającej na: -zmianie podwykonawców oraz podwykonawców na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - wystąpieniu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego produktu lub wycofania danego produktu z bieżącej produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, odpowiadających wymaganiom określonych w opisie przedmiotu zamówienia; przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
IV 4 4 data 2019-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa doposażenia pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Tellurium (model kosmograficzny) – 1 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa ścienna – podstawy kartografii – 1 szt., mapa świata fizyczno-polityczna – 1 szt., mapa fizyczna Polski – 1 szt., mapa ścienna Polski obrazująca skarby przyrody – 1 szt., mapa fizyczno-polityczna Europy – 1 szt., multimedialny atlas geograficzny obrazujący świat – 1 szt., atlas geograficzny dla szkoły ponadgimnazjalnej – 15 szt., globus ze sklepieniem niebieskim – 1 szt., ścienna stacja pogody – 1 szt., rodzaje gleb-próbki – 2 zestawy, filmy edukacyjne obrazujące zagadnienia dotyczące Planety Ziemi – 4 szt. (różne rodzaje), mapa świata - plastyczna - 1szt., globus indukcyjny – 2 szt., plansza dydaktyczna dotycząca pogody – 3 szt. (różne rodzaje), kompas – 10 szt., mapa konturowa świata – 1 szt., mapa konturowa Polski – 1 szt., mapa magnetyczna Polski – 10 szt., mapa świata – geologia i tektonika – 1 szt., globus uczniowski – 15 szt., taśma miernicza 20m - 5 szt., taśma miernicza 30m – 5 szt., mapa konturowa Europy – 1 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin i zwierząt – 10 szt., mapa samochodowa Polski – 15 szt., mapa samochodowa Europy – 15 szt., mapa turystyczna regionów Polski – 15 szt., mapa turystyczna regionów Europy – 15 szt. (3 różne rodzaje po 5 sztuk), mapa zoogeografia Polski – 1 szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14. Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa doposażenia pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Globus podświetlany – 15 szt., kompas – 30 szt., lornetka – 15 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa fizyczna świata – 2 szt., mapa polityczna świata – 2 szt., atlas – 15 szt., film edukacyjny – 10 szt. (z podziałem), mapy kontynentów – 5 szt. (różne rodzaje), mapa turystyczna regionu – 30 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw foliogramów – 6 zestawów (z podziałem), ogródek meteorologiczny – szkolna stacja pogodowa – 1 szt., rodzaje gleb – próbki – 1 zestaw., atlas i przewodnik multimedialny obrazujący parki narodowe oraz inne formy ochrony przyrody w Polsce – 1 szt., geografia - zestaw tablic dydaktycznych – 1 zestaw, mapa gospodarcza Europy - 1 szt., mapa – Polska w Europie i świecie – 1 szt., mapa Europy – ukształtowanie powierzchni, krajobrazy – 1 szt., mapa hipsometryczna Europy – ćwiczeniowa – 1 szt., mapa gospodarcza Afryki – 1 szt., mapa gospodarcza Ameryki Północnej – 1 szt., mapa gospodarcza Azji – 1 szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1b, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14. Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadnaie 3 - Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa doposażenia pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – Doposażenie pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Podgrzewacz kuchenny – 1 szt., blender ręczny – 1 szt., czajnik elektryczny – 1 szt., mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., mikroskop optyczny (stereoskopowy, szkolny) – 6 szt., mikroskop terenowy – 6 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin – 6 szt., preparaty mikroskopowe (różne rodzaje) – 10 zestawów, akwarium do hodowli roślin wodnych – 1 szt., model szkieletu człowieka na statywie – 1 szt., model serca – 4 szt. (różne rodzaje), model skóry – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt., szkielety kręgowców – 6 szt. (po jednym z każdego rodzaju), waga laboratoryjna – 6 szt., lornetka – 6 szt., stoper – 6 szt., ciśnieniomierz – 1 szt., czerpak – 6 szt., naczynie perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie – 6 szt., taśma miernicza – 6 szt., lodówka do przechowywania – 1 szt., fartuch laboratoryjny – 6 szt. męskich i 6 szt. damskich, zestaw narzędzi i szkieł – 6 zestawów, apteczka z wyposażeniem – 1 szt., okulary ochronne – 12 szt., termometr laboratoryjny – 6 szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr , 1c, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14. Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na zadania:Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa doposażenia pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Doposażenie pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Szkolna stacja pogodowa ze stojakiem– 1 szt., plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej – 3 sztuki/licencje klasy IV-VI, program do specjalistycznej diagnozy i terapii logopedycznej, wersja rozszerzona – 1 szt., program multimedialny do stymulowania rozwoju mowy – 1 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej klasy IV-VI – 3 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej kl. VII i kl. VIII i gimnazjum kl. III – 3 szt., program/pakiet multimedialny wspomagający terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy – 1 szt., tablica kolorowa - drabina – 1 szt., układ słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy – 1 szt., tunel lustrzany z nieskończonością – 1 szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1d, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14. Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia.
  

Criterion

Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena wykanania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)