| GuidZP400 |
9f4ebfbd-d1bc-4347-ab1d-40f5c3470f78
|
| Biuletyn |
528518-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
|
| Regon |
35054571900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-159
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
126 305 200
|
| Zamawiajacy fax |
126 331 351
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@krakow.lasy.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.krakow.lasy.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej, PGL Lasy Państwowe
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.krakow.lasy.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krakow.lasy.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty muszą być złożone w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie , al. Juliusza Słowackiego 17 a, 31-159 Kraków, pokój 202 - sekretariat.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku
|
| Numer referencyjny |
270.4.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku obejmująca zadania :
Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe''- wg. projektów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Informacje na temat katalogow |
dla pakietu a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej - 30 dni;
dla pakietu b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik) - 30 dni;
dla pakietu c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe'' - wg. projektów - 60 dni.
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia
od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności – zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę - minimum 50.000,00 zł - lub równoważną kwotę w EURO wg kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia, tj. wykonania w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto w ramach jednej umowy, z których każda obejmowała min. dostawę krzeseł, stołów i mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunku;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane, jako potwierdzenie spełniania warunków;
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia; co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto, z których każda obejmowała m.in. dostawę krzeseł, stołów, mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ),
z podaniem daty (rozpoczęcia, zakończenia lub "nadal") i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy oferta obejmuje jeden lub 2 pakiety zakres wykazywanych dostaw powinien obejmować zakres odpowiadający tym pakietom.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
- na pakiet a - 2.200 zł (słownie dwa tysiące dwieście złotych)
- na pakiet b - 400 zł ( słownie: czterysta złotych)
- na pakiet c - 1.000 zł ( słownie: tysiąc złotych)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Mobilne stoły z mediaportami (16 sztuk) oraz krzesła konferencyjne (60 sztuk)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
2 sofy 3-osobowe i stolik
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne „cateringowe” – wg. projektów.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Zabudowa meblowa wg projektu (zał.1b do SIWZ);
2.Meble mobilne ,,cateringowe'' wg. projektu (zał.1c do SIWZ);
3.Zabudowa meblowa wg. projektu (zał.1d do SIWZ).
|
| | |