Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528518-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku obejmująca zadania :
Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe''- wg. projektów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f4ebfbd-d1bc-4347-ab1d-40f5c3470f78
Biuletyn 528518-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Regon 35054571900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-159
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 305 200
Zamawiajacy fax 126 331 351
Zamawiajacy email zamowienia@krakow.lasy.gov.pl
Adres strony url www.krakow.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej, PGL Lasy Państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krakow.lasy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krakow.lasy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty muszą być złożone w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie , al. Juliusza Słowackiego 17 a, 31-159 Kraków, pokój 202 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku
Numer referencyjny 270.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku obejmująca zadania : Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej; Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik); Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe''- wg. projektów.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow dla pakietu a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej - 30 dni; dla pakietu b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik) - 30 dni; dla pakietu c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe'' - wg. projektów - 60 dni.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności – zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę - minimum 50.000,00 zł - lub równoważną kwotę w EURO wg kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia, tj. wykonania w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto w ramach jednej umowy, z których każda obejmowała min. dostawę krzeseł, stołów i mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunku;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane, jako potwierdzenie spełniania warunków; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie kryteriow selekcji Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia; co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto, z których każda obejmowała m.in. dostawę krzeseł, stołów, mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ), z podaniem daty (rozpoczęcia, zakończenia lub "nadal") i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy oferta obejmuje jeden lub 2 pakiety zakres wykazywanych dostaw powinien obejmować zakres odpowiadający tym pakietom.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Czy wadium 1
Wadium - na pakiet a - 2.200 zł (słownie dwa tysiące dwieście złotych) - na pakiet b - 400 zł ( słownie: czterysta złotych) - na pakiet c - 1.000 zł ( słownie: tysiąc złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Mobilne stoły z mediaportami (16 sztuk) oraz krzesła konferencyjne (60 sztuk)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2 sofy 3-osobowe i stolik
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne „cateringowe” – wg. projektów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1.Zabudowa meblowa wg projektu (zał.1b do SIWZ); 2.Meble mobilne ,,cateringowe'' wg. projektu (zał.1c do SIWZ); 3.Zabudowa meblowa wg. projektu (zał.1d do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Wydłuzenie okresu gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)