GuidZP400 |
23205d82-f9d8-44c7-bcfc-aeaaf05f2490
|
Biuletyn |
530914-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400
|
Zamawiajacy fax |
775 416 403
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/;
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 :
Długopis metalowy – 1 000 sztuk
Długopis plastikowy – 2 500 sztuk
Ołówek zwierzątko – 1 000 sztuk
Ołówek z nadrukiem logo – 2 000 sztuk
Teczka plastikowa – 500 sztuk
Frisbee – 500 sztuk
Smycze – 1000 sztuk
Podkładka na biurko – 200 sztuk
Podkładka pod kubek – 500 sztuk
Osłonki przeciw-słoneczne samochodowe - 200 sztuk (100 kpl. po 2 szt.)
Worek odblaskowy - 600 sztuk
Puzzle wielko-formatowe - 2 komplety
Kostka reklamowa - 9 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 36 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Uwaga: W druku ofertowym należy uzupełnić:
Oświadczenie wykonawcy dot. zatrudnienia do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020 co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy oraz podać Termin realizacji w dniach roboczych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§8 IPU
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy:
1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków,
2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby szkoleń, spotkań lub konferencji, zmniejszenie zakresu/ilości gadżetów przekazywanych uczestnikom) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto,
4) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,
5) Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza możliwość zmiany osoby niepełnosprawnej realizującej przedmiot zamówienia, w następujących przypadkach:
1. w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez Wykonawcę, przed terminem faktycznego obioru przedmiotu umowy,
2. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
3. niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy (w szczególności gdy Zamawiający uzna, że nie wykonuje swoich obowiązków należycie, terminowo lub zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ze względu na brak dyspozycyjności, możliwości nawiązania kontaktu, zaniedbania, niski poziom usług),
4. jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W ww. przypadkach Wykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|