Dostawę sprzętu medycznego w ramach projektu „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.”

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534987-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.”
2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego.
3. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 12 części zwane dalej Pozycjami.
4. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dowolnie wybrane pakiety.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku Nr 3 tj. Zestawienie parametrów technicznych, a warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – załącznik Nr 4
6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w 2019 r.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Musi posiadać dokumenty dopuszczające je do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i, o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami – certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, określonych w ustawie o wyrobach medycznych – jeśli nie dotyczy, należy złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie.
8. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z ich przeznaczeniem.
9. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w ramach przyszłego świadczenia umownego na własne ryzyko do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
10. W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95284c9f-0846-4d65-ae8b-251b05197d83
Biuletyn 534987-N-2019
Zamawiajacy nazwa Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Regon 30878400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Głogów
Zamawiajacy kod pocztowy 67-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 373 216
Zamawiajacy fax 768 373 377
Zamawiajacy email zam_pub@szpital.glogow.pl
Adres strony url www.szpital.glogow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.” współfinansowanego z EFRR w ramach Program Operacyjny Insfrastruktura i Środowisko
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.glogow.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu medycznego w ramach projektu „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.”
Numer referencyjny ZP/05/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.” 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego. 3. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 12 części zwane dalej Pozycjami. 4. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dowolnie wybrane pakiety. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku Nr 3 tj. Zestawienie parametrów technicznych, a warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – załącznik Nr 4 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w 2019 r. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Musi posiadać dokumenty dopuszczające je do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i, o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami – certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, określonych w ustawie o wyrobach medycznych – jeśli nie dotyczy, należy złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie. 8. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z ich przeznaczeniem. 9. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w ramach przyszłego świadczenia umownego na własne ryzyko do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 10. W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa kardiomonitorów 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa kardiomonitorów 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa defibrylatorów 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa defibrylatorów 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa respiratora 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa respiratora 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pompy infuzyjnej 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa pompy infuzyjnej 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu do podgrzewania płynów infuzyjnych 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu do podgrzewania płynów infuzyjnych 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu do szybkiego przetaczania płynów 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu do szybkiego przetaczania płynów 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pulsoksymetrów 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa pulsoksymetrów 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa elektrycznego urządzenia do ssania 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa elektrycznego urządzenia do ssania 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do trudnej intubacji 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu do trudnej intubacji 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do intubacji i wentylacji 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu do intubacji i wentylacji 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu do ogrzewania pacjenta 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu do ogrzewania pacjenta 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu USG 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu USG 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 96,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 4,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)