1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych, infrastruktury sieciowej oraz podstawowego wyposażenia komputerowego w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów” według poniższego podziału:
1.1. Zadanie 1 - Dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Serwer - typ 1 w ilości 3 szt.; Serwer - typ 2 w ilości 1 szt.; w Macierz dyskowa ilości 1 szt.; Sieciowy system dyskowy do przechowywania kopii zapasowych w ilości 1 szt.; Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów w ilości 1 szt.; Oprogramowanie sieciowego systemu operacyjnego w ilości 1 szt.; Oprogramowanie systemu zarządzania baz danych w ilości 1 szt; w Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych systemów wirtualnych ilości 1szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1
1.2. Zadanie 2 - Dostawa infrastruktury sieciowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Punkt dostępowy WIFI w ilości 6 szt; Przełącznik ethernet – dostępowy w ilości 2 szt.; Przełącznik ethernet – dystrybucyjny w ilości 2 szt.; Zapora sieciowa UTM w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2
1.3. Zadanie 3- Dostawa podstawowego wyposażenia komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego wyposażenia komputerowego w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Komputer stacjonarny z monitorem w ilości 6 szt; Komputer stacjonarny w ilości 4 szt; Monitor graficzny w ilości 3 szt.; Projektor multimedialny w ilości 10 szt.; Nagłośnienie do dali dydaktycznej w ilości 10 szt.; Oprogramowanie biurowe w ilości 10 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 3.
2. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
3.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
3.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka14, 18-400 Łomża;
3.3. dla Zadania 1 – dokonał instalacji serwerów i macierzy we wskazanej lokalizacji ustalonej z Zamawiającym oraz instalacji oprogramowania do wirtualizacji serwerów oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
3.4. dla Zadania 1:
a) przeszkolił minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie diagnostyki urządzeń, instalacji oprogramowania do wirtualizacji i wykonywania kopii zapasowych oraz przeprowadzania podstawowych zmian w konfiguracji sprzętowej dostarczonych urządzeń w tym elementów możliwych do wymiany w czasie pracy serwera, modyfikacji konfiguracji macierzy dyskowej;
b) przeszkolił co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie migracji maszyn wirtualnych ze starego środowiska wirtualizacji, kreowania, instalacji i zarządzania maszynami wirtualnymi z wykorzystaniem uruchomionego środowiska. Szkolenie powinno trwać co najmniej 6 godzin;
c) przeszkolił co najmniej 2 administratorów Zamawiającego w zakresie tworzenia, odzyskiwania i zarządzania kopiami danych;
3.5. dla Zadania 2 - w przypadku dostarczanego urządzenia UTM innego niż Fortigate, przeprowadził szkolenie co najmniej 2 administratorów zgodnie z programem szkoleniowym producenta urządzenia obejmującym naukę konfiguracji funkcjonalności opisanych w niniejszej specyfikacji. Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innej lokalizacji przy czym koszty ewentualnego dojazdu i zakwaterowania pokrywa Wykonawca.
4. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (dotyczy zadań 1-3) :
Zadanie 1: 48821000-9 Serwery sieciowe, 30211300-4 Platformy komputerowe, 30233100-2 Komputerowe jednostki do przechowywania, 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych, 48625000-5 Systemy operacyjne dla systemów otwartych,
Zadanie 2: 32420000-3 Urządzenia sieciowe.
Zadanie 3: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30231300-0 Monitory ekranowe, 38652120-7 Projektory wideo, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
5. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. projektu pn. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, Nr RPO.08.02.01-20-0033/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
8. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża.
|
GuidZP400 |
eefaaf27-5378-4178-bbf6-553a447df5ba
|
Biuletyn |
534699-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
Regon |
45120274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty skłąda się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych, infrastruktury sieciowej oraz podstawowego wyposażenia komputerowego w ramach realizowanego projektu „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”
|
Numer referencyjny |
KZp.2730.10.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych, infrastruktury sieciowej oraz podstawowego wyposażenia komputerowego w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów” według poniższego podziału:
1.1. Zadanie 1 - Dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Serwer - typ 1 w ilości 3 szt.; Serwer - typ 2 w ilości 1 szt.; w Macierz dyskowa ilości 1 szt.; Sieciowy system dyskowy do przechowywania kopii zapasowych w ilości 1 szt.; Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów w ilości 1 szt.; Oprogramowanie sieciowego systemu operacyjnego w ilości 1 szt.; Oprogramowanie systemu zarządzania baz danych w ilości 1 szt; w Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych systemów wirtualnych ilości 1szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1
1.2. Zadanie 2 - Dostawa infrastruktury sieciowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Punkt dostępowy WIFI w ilości 6 szt; Przełącznik ethernet – dostępowy w ilości 2 szt.; Przełącznik ethernet – dystrybucyjny w ilości 2 szt.; Zapora sieciowa UTM w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2
1.3. Zadanie 3- Dostawa podstawowego wyposażenia komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego wyposażenia komputerowego w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, na którą składają się: Komputer stacjonarny z monitorem w ilości 6 szt; Komputer stacjonarny w ilości 4 szt; Monitor graficzny w ilości 3 szt.; Projektor multimedialny w ilości 10 szt.; Nagłośnienie do dali dydaktycznej w ilości 10 szt.; Oprogramowanie biurowe w ilości 10 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 3.
2. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
3.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
3.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka14, 18-400 Łomża;
3.3. dla Zadania 1 – dokonał instalacji serwerów i macierzy we wskazanej lokalizacji ustalonej z Zamawiającym oraz instalacji oprogramowania do wirtualizacji serwerów oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
3.4. dla Zadania 1:
a) przeszkolił minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie diagnostyki urządzeń, instalacji oprogramowania do wirtualizacji i wykonywania kopii zapasowych oraz przeprowadzania podstawowych zmian w konfiguracji sprzętowej dostarczonych urządzeń w tym elementów możliwych do wymiany w czasie pracy serwera, modyfikacji konfiguracji macierzy dyskowej;
b) przeszkolił co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie migracji maszyn wirtualnych ze starego środowiska wirtualizacji, kreowania, instalacji i zarządzania maszynami wirtualnymi z wykorzystaniem uruchomionego środowiska. Szkolenie powinno trwać co najmniej 6 godzin;
c) przeszkolił co najmniej 2 administratorów Zamawiającego w zakresie tworzenia, odzyskiwania i zarządzania kopiami danych;
3.5. dla Zadania 2 - w przypadku dostarczanego urządzenia UTM innego niż Fortigate, przeprowadził szkolenie co najmniej 2 administratorów zgodnie z programem szkoleniowym producenta urządzenia obejmującym naukę konfiguracji funkcjonalności opisanych w niniejszej specyfikacji. Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innej lokalizacji przy czym koszty ewentualnego dojazdu i zakwaterowania pokrywa Wykonawca.
4. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (dotyczy zadań 1-3) :
Zadanie 1: 48821000-9 Serwery sieciowe, 30211300-4 Platformy komputerowe, 30233100-2 Komputerowe jednostki do przechowywania, 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych, 48625000-5 Systemy operacyjne dla systemów otwartych,
Zadanie 2: 32420000-3 Urządzenia sieciowe.
Zadanie 3: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30231300-0 Monitory ekranowe, 38652120-7 Projektory wideo, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
5. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. projektu pn. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, Nr RPO.08.02.01-20-0033/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
8. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża.
|
Cpv glowny przedmiot |
48821000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ (np. wydruki, specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, certyfikaty).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),
3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),
4. Dowód wniesienia wadium. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania 1.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadań 2 i 3.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla Zadania 1 - Dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych, w wysokości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty.
5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
5.1 pieniądzu;
5.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
5.3 gwarancjach bankowych;
5.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r poz.110, 650, 1000 i 1669)
5.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział Łomża nr rachunku:
41 1930 1640 2440 0425 2442 0020 z dopiskiem: „Wadium – KZp.2730.10.19 – Zadanie nr 1 - Dostawa infrastruktury serwerowej z systemem wykonywania kopii danych”
5.7 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w oryginale.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny
(z podaniem imienia i nazwiska).
7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie przed otwarciem ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 15.
12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
16.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
16.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
1.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
1.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
1.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
1.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
1.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie,
2. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|