Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534495-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 224620006, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej podzielona na trzy części. 1. Materiały reklamowe i art. promocyjne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla części I. 2. Torby, koszulki, bluzy, parasole, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4b do SIWZ dla części II. 3. Roll`upy, banery, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4c do SIWZ dla części III.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28a532cc-4569-4c1a-8608-fd738fc8d785
Biuletyn 534495-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Lubelska
Regon 00000172600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nadbystrzycka
Zamawiajacy adres numer domu 38D
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-618
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81)5384103
Zamawiajacy email bzp@pollub.pl
Adres strony url http://www.pollub.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/przetargi-specyfikacje-istotnych-warunkow-zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/przetargi-specyfikacje-istotnych-warunkow-zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A /5, 20-618 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej
Numer referencyjny BZP/PN/17/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej podzielona na trzy części. 1. Materiały reklamowe i art. promocyjne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla części I. 2. Torby, koszulki, bluzy, parasole, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4b do SIWZ dla części II. 3. Roll`upy, banery, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4c do SIWZ dla części III.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz należy załączyć w przypadku składania oferty na części I i II.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz należy załączyć w przypadku składania oferty na części I i II. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z ofertą należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wypełniony formularz „Wzór formularza oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W formularzu oferty należy w szczególności podać cenę netto/brutto, czas dostawy – Część I i III oraz cenę netto/brutto – Część II, 4. Pełnomocnictwo 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Forma dokumentu: oryginał. 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem (w przypadku złożenia kopii dokumentu należy potwierdzić ją na każdej stronie za zgodność z oryginałem). 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w Części II odpowiadają określonym w SIWZ wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:- Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w poz. 1-3 Załącznika nr 4b do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy , Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień Umowy: a) w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, b) w zakresie wysokości cen jednostkowych - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tych cen których zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku; c) w zakresie Przedmiotu Umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja poszczególnych materiałów promocyjnych zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę materiałów o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów materiałów stanowiących Przedmiot Umowy;
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały reklamowe i art. promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały reklamowe i art. promocyjne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla części I
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Torby, koszulki, bluzy, parasole
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Torby, koszulki, bluzy, parasole, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4b do SIWZ dla części II
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Roll`upy, banery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Roll`upy, banery, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4c do SIWZ dla części III
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)