GuidZP400 |
28a532cc-4569-4c1a-8608-fd738fc8d785
|
Biuletyn |
534495-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Lubelska
|
Regon |
00000172600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nadbystrzycka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38D
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-618
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
(81)5384103
|
Zamawiajacy email |
bzp@pollub.pl
|
Adres strony url |
http://www.pollub.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/przetargi-specyfikacje-istotnych-warunkow-zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/przetargi-specyfikacje-istotnych-warunkow-zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A /5, 20-618 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej
|
Numer referencyjny |
BZP/PN/17/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa ologowanych materiałów promocyjnych Politechniki Lubelskiej podzielona na trzy części. 1. Materiały reklamowe i art. promocyjne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla części I. 2. Torby, koszulki, bluzy, parasole, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4b do SIWZ dla części II. 3. Roll`upy, banery, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4c do SIWZ dla części III.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz należy załączyć w przypadku składania oferty na części I i II.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz należy załączyć w przypadku składania oferty na części I i II.
Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z ofertą należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wypełniony formularz „Wzór formularza oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W formularzu oferty należy w szczególności podać cenę netto/brutto, czas dostawy – Część
I i III oraz cenę netto/brutto – Część II, 4. Pełnomocnictwo 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Forma dokumentu: oryginał. 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem (w przypadku złożenia kopii dokumentu należy potwierdzić ją na każdej stronie za zgodność z oryginałem). 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w Części II odpowiadają określonym w SIWZ wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:- Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w poz. 1-3 Załącznika nr 4b do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy , Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień Umowy:
a) w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
b) w zakresie wysokości cen jednostkowych - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tych cen których zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku;
c) w zakresie Przedmiotu Umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja poszczególnych materiałów promocyjnych zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę materiałów o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów materiałów stanowiących Przedmiot Umowy;
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały reklamowe i art. promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały reklamowe i art. promocyjne, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla części I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Torby, koszulki, bluzy, parasole
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Torby, koszulki, bluzy, parasole, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4b do SIWZ dla części II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Roll`upy, banery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Roll`upy, banery, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4c do SIWZ dla części III
|
| |