Dostawa różnego wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Pinczynie, w tym: dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli, w zakresie Projektu „Klub Dziecięcy przyjazny dzieciom”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Gmina Zblewo
Miejscowość Zblewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540434-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391621006, 392200000, 391000003, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia: wyposażenia i sprzętu kuchennego oraz AGD, mebli i dekoracji, monitorów ekranowych, do Publicznego Przedszkola w Pinczynie, w tym: dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia kuchennego i mebli na potrzeby klubiku dziecięcego, w zakresie Projektu „Klub Dziecięcy przyjazny dzieciom”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje:
część 1 – pomoce dydaktyczne i zabawki, część 2 – wyposażenie kuchenne, część 3 – meble z elementami dekoracji, Część 4 – sprzęt multimedialny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f16790a3-e52e-427b-8525-07234f0349b7
Biuletyn 540434-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Zblewo
Regon 54980300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Zblewo
Zamawiajacy kod pocztowy 83-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 884 381
Zamawiajacy fax 585 884 569
Zamawiajacy email gmina@zblewo.pl
Adres strony url www.bip.zblewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Klub Dziecięcy przyjazny dzieciom”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zblewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zblewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Zblewo ul. Główna 40 83-210 Zblewo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnego wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Pinczynie, w tym: dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli, w zakresie Projektu „Klub Dziecięcy przyjazny dzieciom”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny RO.271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia: wyposażenia i sprzętu kuchennego oraz AGD, mebli i dekoracji, monitorów ekranowych, do Publicznego Przedszkola w Pinczynie, w tym: dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia kuchennego i mebli na potrzeby klubiku dziecięcego, w zakresie Projektu „Klub Dziecięcy przyjazny dzieciom”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje: część 1 – pomoce dydaktyczne i zabawki, część 2 – wyposażenie kuchenne, część 3 – meble z elementami dekoracji, Część 4 – sprzęt multimedialny
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu dla części 1 – (pomoce dydaktyczne i zabawki): wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie, na dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie niższej niż 20.000,00 zł brutto każde. Do pomocy dydaktycznych zamawiający nie zalicza sprzętu audiowizualnego oraz IT. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu dla części 2: (wyposażenie kuchenne): wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie, na dostawę wyposażenia lub sprzętu kuchennego albo AGD, o wartości nie niższej niż 20.000,00 zł brutto. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu dla części 3: (meble z elementami dekoracji): wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie, na wykonanie i dostawę mebli o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu dla części 4: (sprzęt multimedialny): wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie, na dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 20.000,00 zł brutto. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki mogą być spełnione łącznie.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności, 2) poszczególnych elementów dostawy 3) sposobu dostawy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności: wycofania danego produktu z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, lub braku produktu na rynku i zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, do zachowania formy pisemnej wystarczający jest pisemny wniosek do Zamawiającego z opisem proponowanego produktu i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę, z zachowaniem postanowień ust. 4. 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy, katastrofy budowlane i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, 3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 5) realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań; 6) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia, co do zasady jest niedopuszczalna. Wydłużenie terminu może być dokonane wyjątkowo, wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji wskazanych w ust. 2, oraz jej uzasadnienia przez Wykonawcę. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pomoce dydaktyczne i zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 1.1.) przenośne zabawki ogrodowe a) przeplotnia z 2 zjeżdżalniami – 1 kpl. b) zestaw huśtawek ze zjeżdżalnią dla dzieci – 1 kpl. c) zjeżdżalnia – 1 szt. d) piaskownica – 1 szt. e) bramka do gry w piłkę – 2 szt. f) zestaw 10 pojazdów do zabawy – 1 kpl. 1.2) basen z piłkami – 1 kpl. 1.3) domek z pianki – 1 szt. 1.4) wyspa kuchenna - zestaw kuchennych mebelków – 1 kpl. 1.5) klocki edukacyjne: a) różne klocki w łącznej ilości - 8 kpl. b) wielofunkcyjny stolik zabaw – 2 szt. 1.6) śliniak silikonowy – 48 szt. 1.7) edukacyjny stolik – 1 szt. 1.8) lalki i akcesoria: a) lalki – różne rodzaje - 9 szt. b) lalki świata –zestaw - 1 kpl. c) ubranka dla lalek – 1 kpl. d) kołyska dla lalki – 1 szt. e) łóżeczko dla lalki – 2 szt. f) wózek spacerowy dla lalek – 2 szt. g) zestaw do kąpania lalek - 1 kpl. h) krzesełko dla lalki - – 1 szt. 1.9 gry edukacyjne - 6 rodzajów, łącznie 9 kpl. 1.10) pomoc edukacyjna - sowa – zgadula - 1 kpl. 1.11) puzzle- sensoryczne szlaczki - 1 kpl. 1.12) kącik manipulacyjny - 1 kpl. 1.13) sensoryczne kwadraty - 1 kpl. 1.14) szafka z instrumentami muzycznymi - 1 kpl. 1.15). różne zabawki: a) parawan do teatrzyku - 1 szt. b) torba z pacynkami na rękę 1- 1 kpl. c) torba z pacynkami na rękę 2 - 1 kpl. d) kurtyna teatralna – las – 1 szt. e) makatka - zaczarowany ogród – 1 szt. f) memo przestrzenne - gra edukacyjna – 1 szt. g) auto – betoniarka – 1 szt. h) auto –wywrotka – 1 szt. i) auto – spychacz – 1 szt. j) helikopter ambulans – 1 szt. k) samolot pasażerski – 1 szt. l) auto - safari ze zwierzętami – 1 szt. m) auto - straż pożarna – 1 szt. n) auto - śmieciarka – 1 szt. o) auto - ambulans – 2 szt. p) auto - furgonetka policji – 2 szt. r) samochód - poruszany za pomocą siły mięśni nóg – 1 szt. 1.16) kąciki tematyczne: a) drewniany warsztat - zestaw narzędzi – 1 kpl. b) straganik – 1 kpl. c) zestaw dróg i szyn – 1 kpl. d) aktywny stoliczek – 1 kpl. 1.17) wózek 4-osobowy do przewożenia dzieci – 3 szt. 1.18) piankowe siedziska a) piankowy samochód - 1 szt. b) piankowy statek - 1 szt. c) piankowa ciuchcia - 1 szt. 1.19) Podłoga interaktywna - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 2.1) naczynia: a) talerz płytki obiadowy – 60 szt. b) talerz deserowy – 60 szt. c) salaterka – 3 rodzaje po 42 szt. z każdego rodzaju d) kubek z uchem – 60 szt. e) szklanka niska do napojów – 60 szt. f) deski do krojenia – 4 szt. g) sztućce – 3 rodzaje - po 60 szt. z każdego rodzaju 2.2) kocioł warzelny – 1 szt. 2.3) wilk do mielenia mięsa i ryb, akcesoria – 1 kpl. 2.4.) wyciskarka do soku – 1 szt. 2.5.) szafa chłodnicza – 1 szt. 2.6) wózek bemarowy – 1 szt 2.7) piec konwekcyjny z montażem oraz podstawą – 1 kpl 2.8) pojemniki emaliowane – 6 szt. 2.9) wózek gastronomiczny – 1 szt. 2.10) artykuły AGD: a) garnek wysoki ze stali nierdzewnej z pokrywką – 2 szt. b) wiadro z pierścieniem. – 1 szt. c) czajnik elektryczny – 1 szt. d) termos – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa meble z elementami dekoracji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 3.1) przewijak wiszący – 1 szt. 3.2) leżaki (łóżka przedszkolne) – 24 szt. 3.3) kosz na pieluchy – 1 szt. 3.4) wykładzina dywanowa – 1 szt. 3.5) wyposażenie strefy wejścia: a) fotel – 2 szt. b) stolik kawowy- 2 szt. c) sofa - 1 szt. d) oprawa dekoracyjna wisząca - 1 kpl e) kinkiet dekoracyjny punktowy – 1 szt. f) grafika wielkoformatowa – 1 szt. g) panel nad drzwiami – 4 szt. h) panel boczny (płyta laminowana) - 1 szt. i) logotyp – 2 szt. j) dekoracja ptaszki – 2 szt. k) grafika na drzwi – 3 szt. l) dekoracja na panel nad drzwiami opis określony na rys. nr 01 (zał. nr 4 OPZ) – 4 szt. ł) dekoracja litery na rys. nr 01 (zał. nr 4 OPZ) – 1 szt. m) lamperia - zestaw opis określony na rys. nr 06 (zał. nr 3 OPZ) – 1 szt. n) lamperia biblioteczka opis określony na rys. nr 06 (zał. nr 3 OPZ) – 1 szt. 3.6) wyposażenie korytarza a) linka wystawiennicza – 16 szt. b) panel nad drzwiami (płyta laminowana) – 9 szt. c) panel boczny (płyta laminowana) – 7 szt. d) korek w rolce – 6 szt. e) panel nad tablicą korkową - 6 szt. f) dekoracja litery - 7 szt. g) dekoracja na panel nad drzwiami - 9 szt. h) grafika na drzwi - 8 szt. i) napis galeria przedszkolaka – 4 szt. j) lamperia- 1 szt. 3.7) wyposażenie szatni: a) szafki szatniowe – 1 zestawy – 25 szt. b) szafki szatniowe – 1 zestawy – 125 szt. c) regał na książki – 1 szt. d) panel nad drzwiami – 2 szt. e) logotyp – 1 szt. f) grafika wielkoformatowa -1 szt. g) linka wystawiennicza - 10 szt. h) napis galeria przedszkolaka - 3 szt. i) lamperia- zestaw 1 szt. j) dekoracja na panel nad drzwiami – 2 szt. 3.8) wyposażenie sali żłobkowej - klubik a) stół – 4 szt. b) krzesełko do stolika – 24 szt. c) biurko – 1 szt. d) krzesło obrotowe – 1 szt. e) półki – 2 rodzaje – 2 szt. f) szafki modułowe z dziewięcioma wnękami – 3 szt. g) Szafka modułowa z pojemnikami kargo – 2 szt. h) zabudowa na leżaki i pościel – 1 szt. i) zabudowa grzejnika - 5 szt. j) panel wystawienniczy – 2 szt. k) korek w rolce – 1 szt. l) lamperia- zestaw - 1 szt. m) elementy dekoracyjne - zestaw – 1 kpl. n) półka na książki - 1 szt. o) grafika wielkoformatowa – 1 szt. p) dekoracja ptaszki na lince – 1 szt. q) dekoracja ptaszki pojedyncze – 4 szt. r) grafika na drzwi – 4 szt. s) napis tablica interaktywna / zmiana napisu na STOKROTKI– 1 szt. 3.9) wyposażenie sali przedszkolnej 1.08 a) Zabudowa grzejnika – 5 szt. b) Stół prostokątny – 3 szt. c) Stół kwadratowy – 2 szt. d) Krzesełko do stolika -25 szt. e) Biurko – 1 szt. f) Krzesło obrotowe – 1 szt. g) Półka moduł A – 1 szt. h) Półka moduł B – 1 szt. i) Szafka modułowa z 9 wnękami – 3 szt. j) Szafka modułowa z pojemnikami kargo – 2 szt. k) Lamperia- zestaw – 1 szt. l) Zabudowa z wnękami – 1 szt. m) Elementy dekoracyjne: Moduł A, B, C, Element pionowy - zestaw – 1 szt. n) Korek w rolce – 1 szt. o) Półka na książki - Biblioteczka – 1 szt. p) Grafika wielkoformatowa – 1 szt. r) Panel wystawienniczy - 3 szt. s) Dekoracja ptaszki na lince - – 1 szt. t) Dekoracja ptaszki pojedyncze – 4 szt. u) Grafika na drzwi – 4 szt. w) Napis Tablica interaktywna / zmiana napisu na KONICZYNKI– 1 szt. 3.10) wyposażenie sali przedszkolnej 1.11 a) zabudowa grzejnika – 6 szt. b) stół prostokątny – 3 szt. c) stół kwadratowy -2 szt. d) krzesełko do stolika 25 szt. e) biurko - 1 szt. f) krzesło obrotowe – 1 szt. g) szafka z pojemnikami (12 pojemników) – 1 szt. h) zabudowa z wnękami – 1 szt. i) lamperia- zestaw – 1 szt. j) elementy dekoracyjne: moduł a, b, c - zestaw – 1 szt. k) korek w rolce – 1 szt. l) panel wystawienniczy – 2 szt. m) grafika wielkoformatowa – 2 szt. n) dywan okrągły - zestaw -1 szt.2 o) dekoracja ptaszki pojedyncze – 2 szt. p) grafika na drzwi – 2 szt. q) napis tablica interaktywna / zmiana napisu na DZWONECZKI– 1 szt. 3.11) wyposażenie sali przedszkolnej 1.12 a) zabudowa grzejnika – 6 szt. b) stół prostokątny 3 szt. c) stół kwadratowy – 2 szt. d) krzesełko do stolika – 25 szt. e) biurko – 1 szt. f) krzesło obrotowe – 1 szt. g) szafka modułowa z 9 wnękami – 3 szt. h) zabudowa z wnękami – 1 szt. i) elementy dekoracyjne: moduł a, b, c - zestaw – 1 kpl j) korek w rolce – 1 szt. k) panel wystawienniczy - 2 szt. l) lamperia- zestaw – 1 szt. m) grafika wielkoformatowa – 2 szt. n) dywan okrągły - zestaw - 2 – 1 kpl o) dekoracja ptaszki pojedyncze – 2 szt. p) grafika na drzwi – 2 szt. q) napis tablica interaktywna / zmiana napisu na NIEZAPOMINAJKI– 1 szt. 3.12. Sala przedszkolna 1.16 a) zabudowa grzejnika - 7 szt. b) stół prostokątny – 3 szt. c) stół kwadratowy – 2 szt. d) krzesełko do stolika – 25 szt. e) biurko – 1 szt. f) krzesło obrotowe – 1 szt. g) szafka modułowa z 9 wnękami – 4 szt. h) zabudowa z wnękami – 1 szt. i) elementy dekoracyjne: moduł a, b, c, element pionowy – zestaw – 1 kpl. j) korek w rolce – 1 szt. k) panel wystawienniczy – 3 szt. l) lamperia- zestaw – 1 szt. m) grafika wielkoformatowa – 1 szt. n) półka moduł a – 1 szt. o) półka na książki – biblioteczka – 1 szt. p) dekoracja ptaszki pojedyncze – 5 szt. q) grafika na drzwi – 4 szt. r) napis tablica interaktywna / zmiana napisu na MODRACZKI– 1 szt. r) dekoracja ptaszki na lince – 1 szt. 3.13) wyposażenia sali przedszkolnej 1.18 a) zabudowa grzejnika - 6 szt. b) stół prostokątny – 3 szt. c) stół kwadratowy - 2 szt. d) krzesełko do stolika – 25 szt. e) biurko - 1 szt. f) krzesło obrotowe – 1 szt. g) szafka modułowa z 9 wnękami – 3 szt. h) zabudowa z wnękami – 1 szt. i) szafka modułowa z pojemnikami kargo – 2 szt. j) elementy dekoracyjne: moduł a, b, c, element pionowy - zestaw – 1 kpl k) korek w rolce – 2 szt. l) panel wystawienniczy -2 szt. m) lamperia- zestaw – 1 szt. n) grafika wielkoformatowa – 1 szt. o) półka moduł a – 1 szt. p) półka moduł b – 1 szt. q) półka na książki – biblioteczka – 1 szt. r) dekoracja ptaszki pojedyncze – 4 szt. s) grafika na drzwi – 2 szt. t) napis tablica interaktywna / zmiana napisu na MODRACZKI– 1 szt. u) dekoracja ptaszki na lince - 1 szt. 3.14) Jadalnia 1.06 a) zabudowa grzejnika – 1 szt. b) szafka z półkami – 1 szt. c) szafka z drzwiami – 4 szt. d) półka – 1 szt. e) korek w rolce – 1 szt. f) krzesło – 12 szt. g) lamperia- zestaw – 1 szt. h) stół podkowa – 3 szt. i) dekoracja ptaszki na lince – 2 szt. j) dekoracja ptaszki zestaw - 1 szt. 3.15) wyposażenie jadalni 1.09 a) szafka z półkami – 1 szt. b) szafka z drzwiami – 4 szt. c) półka – 1 szt. d) korek w rolce – 2 szt. e) krzesło – 12 szt. f) stół prostokątny – 2 szt. g) lamperia- zestaw – 1 szt. h) dekoracja ptaszki – 2 szt. 3.16) Jadalnia 1.13 a) półka - 1 szt. b) korek w rolce – 2 szt. c) krzesełko do stolika – 14 szt. d) stół prostokątny – 3 szt. e) lamperia- zestaw – 1 szt. f) dekoracja ptaszki na lince – 1 szt. g) dekoracja ptaszki – 1 szt. 3.17) Jadalnia 1.20 a) zabudowa grzejnika – 1 szt. b) szafka z półkami – 1 szt. c) szafka z drzwiami -2 szt. d) półka - 1 szt. e) korek w rolce – 2 szt. f) krzesło – 14 szt. g) stół prostokątny - 3 szt. h) lamperia- zestaw – 1 szt. i) dekoracja ptaszki - 2 3.19) Łazienka 1.10 a) szuflada pod 4 umywalki zestaw – 1 kpl b) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach – 2 szt. c) bezdotykowy dozownik do mydła – 3 szt. d) pojemnik na papier toaletowy – 4 szt. e) grafika wielkoformatowa – 1 szt. f) dekoracja ptaszki – 4 szt. 3.20) Łazienka 1.14 a) szuflada pod 4 umywalki zestaw – 1 kpl b) grafika wielkoformatowa - 1 szt. c) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach – 2 szt. d) bezdotykowy dozownik do mydła – 3 szt. e) pojemnik na papier toaletowy – 4 szt. f) dekoracja ptaszki – 4 szt. 3.21) Łazienka 1.07 a) Grafika wielkoformatowa – 2 szt. b) Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach – 1 szt. c) Dozownik do mydła w pianie – 2 szt. d) Pojemnik na papier toaletowy – 2 szt. e) Szafka na nocniki – 1 szt. f) Półeczka na kubeczki – 1 szt. g) Dekoracja ptaszki – 2 szt. 3.22) Łazienka 1.19 a) Grafika wielkoformatowa – 2 szt. b) Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach – 1 szt. c) Dozownik do mydła w pianie – 2 szt. d) Pojemnik na papier toaletowy – 2 szt. e) Półeczka na kubeczki – 1 szt. f) Dekoracja ptaszki – 2 szt. 3.23) Łazienka 1.21 a) Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach 1 b) Dozownik do mydła w pianie – 1 szt. c) Pojemnik na papier toaletowy – 1 szt. d) Poręcz uchylna – 2 szt. e) Poręcz prosta – 1 szt. f) Grafika wielkoformatowa -1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis monitor interaktywny – 6 szt. z instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem dla wskazanej grupy użytkowników z podstawowych funkcjonalności monitora
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)