Dostawa komputerów oraz części i podzespołów komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557379-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych. Zamówienie dotyczy fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych tzn. nie używanych przed dniem dostarczenia. Komputery, części i podzespoły komputerowe muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostawa realizowana będzie jednorazowo.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja komputerów oraz części i podzespołów komputerowych Załącznik nr 4 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a1ed9f6-ec8e-44fa-b5ad-b0fd3a4706f8
Biuletyn 557379-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów oraz części i podzespołów komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer referencyjny ZP.371.20.2019.JL
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych. Zamówienie dotyczy fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych tzn. nie używanych przed dniem dostarczenia. Komputery, części i podzespoły komputerowe muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostawa realizowana będzie jednorazowo. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja komputerów oraz części i podzespołów komputerowych Załącznik nr 4 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 129783,13
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow I.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia: minimalnie do 14 dni roboczych maksymalnie do 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (stanowi kryterium zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ). II.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. III.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. IV.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział zmiany umowy w Załączniku nr 3 SIWZ w § 7 Zmiany umowy: 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. brak dostępności lub zaprzestanie produkcji towaru określonego w wypełnionym przez Wykonawcę formularzu cenowym do niniejszej umowy, pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach i takiej samej cenie. Z propozycją zmiany występuje Wykonawca, składając pisemny wniosek z uzasadnieniem. Oceny zasadności wniosku dokonuje Zamawiający.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria ŁĄCZNA CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CZAS DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)