GuidZP400 |
5dda0d8e-9292-46e5-a200-6f4dc6a0b384
|
Biuletyn |
560500-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
|
Regon |
16441803000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 211 470
|
Zamawiajacy fax |
223 211 406
|
Zamawiajacy email |
przetargi@attis.com.pl
|
Adres strony url |
www.attis.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego art 3 ust.1 pkt 3 lit a)
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.attis.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt i drobny asortyment komputerowy
|
Numer referencyjny |
DFA.26.ZP.D.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa sprzętu i drobnego asortymentu komputerowego tj. dostawa sprzętu, drobnego asortymentu komputerowego oraz licencji do oprogramowania użytkowego na potrzeby Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o.
1. Jeśli w opisach Sprzętu występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży.
Sprzęt dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć Sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta).
Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferowany w dniu sprzedaży Sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Oferowany asortyment musi być objęty gwarancją producenta przez okres min. 12 miesięcy, z wyjątkiem przypadków, gdzie specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) – określa inne warunki gwarancji dla danego Sprzętu. Okres gwarancji będzie liczony od daty dostawy Sprzętu.
Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą całego przedmiotu zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
deklaracji zgodności CE dla poz. 22,23,24,25,27,29,30,31,34 z zał. nr 5 do SIWZ z podaniem, których pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment,
3) wypełniony formularz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełniony przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z zamówieniem,
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej Umowy:
1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
2) zmiana miejsca dostaw (na terenie Warszawy), z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenia go, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
5) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
6) W przypadku zaprzestania wytwarzania lub okresowego wstrzymania wytwarzania produktu będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zastąpienie produktu objętego niniejszą umową odpowiednikiem, pod warunkiem że będzie on równoważny pod względem parametrów technicznych i za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|