GuidZP400 |
320ea6d0-9c2d-48f1-843d-4cfb7de423bd
|
Biuletyn |
561882-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Regon |
12249293900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Farmaceutów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-463
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
728 585 179
|
Zamawiajacy fax |
124 175 665
|
Zamawiajacy email |
biuro@czdsigb.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czdsigb.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Sąd Apelacyjny w Krakowie reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH OBSZARU APELACJI KRAKOWSKIEJ I WROCŁAWSKIEJ.
|
Numer referencyjny |
WZP-421-9/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz jednostek sądownictwa z obszaru apelacji krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Wymagany okres gwarancji oraz zapewnienia wsparcia dla dedykowanego systemu operacyjnego i zainstalowanych aplikacji przez producenta dla oferowanego urządzenia w ramach każdej części postępowania wynosi co najmniej 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał:
- dot. części 1: co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych* o wartości nie mniejszej niż 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zł) brutto;
- dot. części 2: co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych* o wartości nie mniejszej niż 11 000 zł (słownie: jedyności tysięcy zł) brutto;
- dot. części 3: co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych* o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) brutto;
- dot. części 4: co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych* o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie dziewięćdziesiąt tysięcy zł) brutto;
* W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, wystarczającym będzie wykazanie się przez Wykonawcę spełnieniem warunku o najwyższej wartości.
Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności zawodowej określony dla danej części zamówienia (w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia co najmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać się spełnianiem warunku o najwyższej wartości).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
4. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.) – (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy.
3. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty dla poszczególnych urządzeń w ramach wskazanych części zamówienia:
1. Deklaracja zgodności CE dla urządzenia lub równoważną;
2. Dokumenty (karty katalogowe, specyfikacje techniczne urządzeń lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela na Polskę) potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia wymogów określonych w Załączniku nr od 2.1 - 2.4 do SIWZ i wskazanych w pkt 1-15 i 17 - opisu przedmiotu zamówienia odpowiednio dla cz. 1,2,3 i 4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp;
2.Ofertę stanowią:Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i Opis przedmiotu zamówienia wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy załączyć ponadto: a) Stosowne pełnomocnictwo (–jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. b) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ.
4. W celu wstępnej oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert oraz sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach określono w SIWZ. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa - Aparat telefoniczny typ 1 w ilości sztuk: 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz jednostek sądownictwa z obszaru apelacji krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Wymagany okres gwarancji oraz zapewnienia wsparcia dla dedykowanego systemu operacyjnego i zainstalowanych aplikacji przez producenta dla oferowanego urządzenia w ramach każdej części postępowania wynosi co najmniej 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa - Aparat telefoniczny typ 2 w ilości sztuk: 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz jednostek sądownictwa z obszaru apelacji krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Wymagany okres gwarancji oraz zapewnienia wsparcia dla dedykowanego systemu operacyjnego i zainstalowanych aplikacji przez producenta dla oferowanego urządzenia w ramach każdej części postępowania wynosi co najmniej 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa - Aparat telefoniczny typ 3 w ilości sztuk: 39
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz jednostek sądownictwa z obszaru apelacji krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Wymagany okres gwarancji oraz zapewnienia wsparcia dla dedykowanego systemu operacyjnego i zainstalowanych aplikacji przez producenta dla oferowanego urządzenia w ramach każdej części postępowania wynosi co najmniej 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa - Aparat telefoniczny typ 4 w ilości sztuk: 55
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz jednostek sądownictwa z obszaru apelacji krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Wymagany okres gwarancji oraz zapewnienia wsparcia dla dedykowanego systemu operacyjnego i zainstalowanych aplikacji przez producenta dla oferowanego urządzenia w ramach każdej części postępowania wynosi co najmniej 24 miesiące.
|
| |