GuidZP400 |
bc52e254-1f75-4b5c-9c41-80361582aaa1
|
Biuletyn |
563391-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych
|
Numer referencyjny |
SZP/9/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym Zamawiający żąda:
- dotyczy pakietu 1, poz. 4, 5 – informacji od producenta potwierdzającej wymagany przez Zamawiającego skład i właściwości środków.
- dotyczy pakietu nr 3 - charakterystyki oferowanych produktów wraz z parametrami i właściwościami jednoznacznie wskazującymi konkretny oferowany przez Wykonawcę produkt,
- dotyczy pakietu 1 poz. 3 - Karty charakterystyki zgodnej z wymogami Rozporządzenia WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowania ograniczeń w zakresie chemikaliów,
- dotyczy pakietu 2:
• kart charakterystyki płynów do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych;
• ulotek informacyjnych oferowanych produktów zawierających informacje takie jak: przeciwwskazania do użytkowania, zastosowanie - do jakich powierzchni, sposób rozpuszczania itp.;
• poz. 1 (płyn do maszynowego mycia naczyń) - potwierdzenia spełnienia wymagań normy PN-EN 1276:2010
- Zamawiający w wątpliwych sytuacjach, w trakcie badania ofert, w celu weryfikacji zgodności proponowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłożenie próbek oferowanych wyrobów [dotyczy wszystkich pakietów]. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt dostawcy.
- Zamawiający w wątpliwych sytuacjach, w trakcie badania ofert, w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ proponowanych urządzeń do użyczenia, może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o demonstrację urządzeń w wymaganym terminie. Koszty demonstracji ponosi oferent.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP;
- Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy;
17) Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 8 wzoru umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zaproponowania odpowiednika danego wyrobu w przypadku obiektywnej niedostępności wyrobu z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru, wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru – jeśli dotyczy),
2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy,
3) niemożności dostarczenia towaru pod nazwą wskazaną w załączniku cenowym do umowy,
4) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów,
5) zmiany wielkości opakowań,
6) dokonania zmian ilościowych w asortymencie produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy,
7) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
8) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika,
9) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami towaru wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu,
10) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
11) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1)-4) dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym działaniu/zastosowaniu, w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3) (zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione.
4. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Chemia gospodarcza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płyny do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia i konserwacji powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i pianie (z dozownikami)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |