GuidZP400 |
28d800bf-7a33-42af-94e9-b22b00fdadfc
|
Biuletyn |
562431-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
16321074000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lpr.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lpr.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty wraz z załącznikami (również ewentualną ofertę dodatkową, o której mowa w art. 91 ust. 5 uPzp) składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń i oprogramowania standardowego w celu budowy wydzielonego środowiska zapasowego działającego na rzecz Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego.
|
Numer referencyjny |
ZP/4/VI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń oraz dostawę i instalację oprogramowania wraz z instalacją oprogramowania:
1) szafy typu RACK;
2) serwerów produkcyjnych w ilości 3 sztuk;
3) macierzy dyskowej w ilości 1 sztuki;
4) switch ethernert w ilości 2 sztuk;
5) oprogramowania wirtualizacyjnego i wspierającego zarządzanie maszynami wirtualnymi;
6) oprogramowania Windows Serwer 2019 Standard lub równoważnego;
7) oprogramowania odpowiedzialnego za wykonywanie kopii zapasowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostarczeniem wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od daty podpisania umowy. Termin ten może ulec skróceniu w wyniku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego terminu w ramach kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby o zamówienie ubiegał się Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienie polegające na dostawie systemu wirtualizacji oraz co najmniej dwa (2) zamówienie na dostawę macierzy dyskowej wraz z serwerami, a wartość każdego wykazanego zamówienia wynosiła co najmniej 300.000,00 zł netto.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności dedykowanym zespołem (co najmniej 2 osoby) certyfikowanych inżynierów posiadających niezbędne kompetencje związane z przedmiotem zamówienia, które posiadają aktualne certyfikaty producenta oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania dla wirtualizacji serwerów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wirtualizację serwerów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić
w następującym zakresie:
1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do niniejszego przedmiotu umowy;
2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona, niezależna od Stron przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania umowy;
3) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT);
4) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia elementów Urządzeń lub Oprogramowania (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku) Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzeń lub oprogramowania pod warunkiem, że urządzenie /oprogramowanie będą nowszą wersją oferowanego modelu lub będą posiadały lepsze parametry;
5) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
|
IV 4 4 data |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 data |
2019-08-04T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzie się, w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć do siedziby Zamawiającego w dniu 5.07.2019 r. o godz. 13.00.
|