GuidZP400 |
923fa39d-1bb8-4000-b07e-08572879aa1c
|
Biuletyn |
567237-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
22196438500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 768 42 81, 58 468 46 40
|
Zamawiajacy fax |
58 761 46 29, 58 768 48 29
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
|
Adres strony url |
www.copernicus.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.copernicus.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.copernicus.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni szpitala Św. Wojciecha przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
D10.251.45.F.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety:
Pakiet nr 1 –meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni
Pakiet nr 2– meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru Pracownia Endoskopowi.
Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ.
Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ).
2. Istotne zmiany Umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu lub odbioru wyposażenia meblowego,
2) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy.
Poza okolicznościami określonymi w pkt. 1, powyżej dopuszczalne są zmiany umowy określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na warunkach określonych w art. 144 „PZP”.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, nie naruszające „PZP”, mogą nastąpić za zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 –meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni
2.Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ.
4.Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru pracownia Endoskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru pracownia Endoskopowa
Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ.
Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
|
| |