GuidZP400 |
f0167ce0-66e8-43c3-a245-a7750d9e55f4
|
Biuletyn |
568165-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30247400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Dobrskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 543 240
|
Zamawiajacy fax |
236 543 240
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmlawa.pl
|
Adres strony url |
https://www.bip.szpitalmlawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.szpitalmlawa.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. Anny Dobrskiej 1 – budynek administracyjny, I piętro pok. 120 (zamówienia publiczne)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. Anny Dobrskiej 1 – budynek administracyjny, I piętro pok. 105 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
SPZOZ ZP 107/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mrożonek,mięsa, wędlin, art. mleczarskich) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie.
2. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia obejmują sukcesywne dostarczanie asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy.
3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia jest pomieszczenie magazynu żywnościowego w budynku SPZOZ w Mławie (kuchnia ogólna), ul. Anny Dobrskiej 1 zwanej dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych (Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego miejsca na własny koszt z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia).
4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części SIWZ pakietem) z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem spełniającym wymogi w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności.
7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
8. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania sanitarne i jakościowe dotyczące dopuszczenia do obrotu, przydatności do spożycia oraz świeżości określone w PN lub równoważnych.
9. Towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu towar wysokiej jakości, świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz w innych ustawach i aktach wykonawczych.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
Wykaz pakietów (informacje dot. ofert częściowych).
PAKIET NR 1 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I
PAKIET NR 2 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE II
PAKIET NR 3 - MROŻONKI
PAKIET NR 4 – ARTYKUŁY MLECZARSKIE
PAKIET NR 5– MIĘSO
PAKIET NR 6 – WĘDLINY
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 dostawy art. żywnościowych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. – Wykaz dostaw zgodny z opisanymi warunkami udziału w postepowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dokładnego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, danych technicznych
itp. w języku polskim.
b) Próbek
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP ¬jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana podatku VAT przy czym zmianie ulegnie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian;
b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.);
c) nastąpiła zmiana nazwy handlowej lub własnej potwierdzona stosownym dokumentem wydanym przez producenta;
d) zmiany sposobu konfekcjonowania;
e) zmiany ilości w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania (pakietu) bez przekroczenia wartości ogółem zadania.
f) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania asortymentu
g) Zmiana numerów katalogowych przez producenta
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
|