Dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie

Data publikacji 2019-07-16
Data zakończenia 2019-07-24 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573740-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336316008, 331411214, 331414200, 331622005, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (8 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e1789d10-4173-4a64-8c92-6fa08d735170
Biuletyn 573740-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
Numer referencyjny SZP/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (8 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 205252,02
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ, iż dostarczane wyroby wprowadzane są do obrotu i do używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) jak i z innych powszechnie obowiązujących przepisów;
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, to oświadczenie wykonawca może złożyć wraz z ofertą; - Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 10 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści załącznika nr 1 do umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) zaproponowania odpowiednika danego wyrobu w przypadku udokumentowanej obiektywnej niedostępności wyrobu z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru, wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru – jeśli dotyczy), 2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy, 3) niemożności dostarczenia towaru pod nazwą wskazaną w załączniku cenowym do umowy, 4) objęcia towaru stanowiącego przedmiot umowy decyzją refundacyjną lub objęcia decyzją refundacyjną towaru, stanowiącego podstawę limitu, 5) zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny towaru objętego umową lub zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny towaru stanowiącego podstawę limitu. 6) zmiany numeru katalogowego - REF, numeru EAN, 7) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, 8) zmiany wielkości opakowań, 9) dokonania zmian ilościowych w asortymencie produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, na podstawie §1 ust. 4, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych, 10) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 11) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika, 12) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 13) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1) -8) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu lub towar o tej samej nazwie międzynarodowej, lecz innej nazwie handlowej, różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu. 3. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej. 5. Zmiany określone w ust. 1 pkt 4) i 5): 1) nie mają zastosowania, jeśli w ramach umowy towar dostarczany jest po cenie niższej; 2) mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gaziki odkażające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne, wosk kostny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw opatrunkowy do leczenia podciśnieniowego/ obłożenia ortopedyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)