GuidZP400 |
e1789d10-4173-4a64-8c92-6fa08d735170
|
Biuletyn |
573740-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
|
Numer referencyjny |
SZP/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (8 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
205252,02
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ, iż dostarczane wyroby wprowadzane są do obrotu i do używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) jak i z innych powszechnie obowiązujących przepisów;
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, to oświadczenie wykonawca może złożyć wraz z ofertą;
- Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 10
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści załącznika nr 1 do umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zaproponowania odpowiednika danego wyrobu w przypadku udokumentowanej obiektywnej niedostępności wyrobu z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru, wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru – jeśli dotyczy),
2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy,
3) niemożności dostarczenia towaru pod nazwą wskazaną w załączniku cenowym do umowy,
4) objęcia towaru stanowiącego przedmiot umowy decyzją refundacyjną lub objęcia decyzją refundacyjną towaru, stanowiącego podstawę limitu,
5) zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny towaru objętego umową lub zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny towaru stanowiącego podstawę limitu.
6) zmiany numeru katalogowego - REF, numeru EAN,
7) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów,
8) zmiany wielkości opakowań,
9) dokonania zmian ilościowych w asortymencie produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, na podstawie §1 ust. 4, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych,
10) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
11) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika,
12) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
13) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1) -8) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu lub towar o tej samej nazwie międzynarodowej, lecz innej nazwie handlowej, różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru
w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
3. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
5. Zmiany określone w ust. 1 pkt 4) i 5):
1) nie mają zastosowania, jeśli w ramach umowy towar dostarczany jest po cenie niższej;
2) mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Gaziki odkażające
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne, wosk kostny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw opatrunkowy do leczenia podciśnieniowego/ obłożenia ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych (7 pakietów) do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków i wyrobów medycznych jałowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 8 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |