GuidZP400 |
45c79ac5-901e-4dd2-87c3-b52801c01438
|
Biuletyn |
581827-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/28/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z wykazem sprzętu zawartym w Załączniku nr 24 tj.:
1) Cieplarka laboratoryjna – do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej – szt. 1 (Załącznik nr 1);
2) Zestaw do usuwania uszkodzonych śrub ortopedycznych SOS – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 2);
3) Uniwersalny podgrzewacz medyczny dwuszufladowy na płyny infuzyjne – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 3);
4) Nebulizator – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – szt. 4 (Załącznik nr 4);
5) Lampa światło spolaryzowane – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 5);
6) Aparat do masażu wibracyjnego obieg zamknięty – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 6);
7) Lampa solux statywowa – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 7);
8) Diodowy laser terapeutyczny z aplikatorem skanerowym i statywem – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 2 (Załącznik nr 8);
9) Aparat USG – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy – szt. 1 (Załącznik nr 9);
10) Sprzęt do transportu pacjenta – na Oddział Geriatryczny – szt. 1 (Załącznik nr 10);
11) Materace przeciwodleżynowe – na Oddział Geriatryczny – szt. 4 (Załącznik nr 11);
12) Wózek zabiegowy – na Oddział Chorób Wewnętrznych – szt. 4 (Załącznik nr 12);
13) Ssak medyczny – na Oddział Chorób Wewnętrznych, Oddział Pediatryczny, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 13);
14) Przystawka biopsyjna do USG – do Poradni Urologicznej – szt. 1 (Załącznik nr 14);
15) Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa – na Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 1 (Załącznik nr 15);
16) Aparat EKG – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, Izbę Przyjęć, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 16);
17) Kardiomonitor – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy, do Pracowni Endoskopii – szt. 2 (Załącznik nr 17);
18) Kardiomonitor z defibrylatorem – na Izbę Przyjęć – szt. 1 (Załącznik nr 18);
19) Zasilacz opasek uciskowych – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – sz. 1 (Załącznik nr 19);
20) Lampa zabiegowa – do Poradni Chirurgii Ogólnej – szt. 1 (Załącznik nr 20);
21) Wózek inwalidzki – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – sz. 2 (Załącznik nr 21);
22) Stół opatrunkowy – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 2 (Załącznik nr 22);
23) Materac z pokrowcem paroprzepuszczalnym – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 10 (Załącznik nr 23);
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
47625926,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załącznikach od nr 1 do nr 23 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie (zaznaczenie) w karcie katalogowej.
2) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t. j. Dz. U. 2019, poz. 175, 447, 534) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 25 do niniejszej SIWZ,
2 )Specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia - Załączniki od nr 1 do nr 23
3)Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 26 i nr 27 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie:
1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
2. zmiana stawki podatku VAT,
3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
|
IV 4 4 data |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|