GuidZP400 |
2ced697f-bf4c-44b6-bbf8-126835562022
|
Biuletyn |
586434-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Regon |
00031334800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 854 92 00
|
Zamawiajacy fax |
33 852 12 24
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpitalslaski.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Somodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cieszynie (Budynek H – Administracja/Dyrekcja), ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyrobów medycznych oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP 1015/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach medycznych, zwanych dalej „wyrobami”.
Zamówienie składa się z 19 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy:
a) wyroby muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
b) wyroby muszą mieć umieszczony znak CE, nr serii oraz termin ważności na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na wyrobie lub opakowaniu gwarantującym jego sterylność
w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
c) dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ
w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi,
d) dostawy zamówionych wyrobów następować będą w terminie do 5 dni, licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie,
e) okres ważności dla dostarczanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty jego dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, jednak nie krótszym niż 5 dni, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, złoży następujące oświadczenie i dokumenty:
a) opisy zaoferowanych wyrobów, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego (np. karta katalogowa) - z uwagi na obszerność asortymentu Zamawiający wymaga opisania dokumentów numerami zadań i pozycji, np. zakreślaczem, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru,
b) oświadczenie, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, w/w dokumenty i oświadczenia składają łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić wyłącznie zadania, na które składana jest oferta.
3. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli.
4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:
a) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem zmian
w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron,
b) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
c) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności (wówczas okresu wykonywania umowy zostanie wydłużony o okres zdarzenia noszącego znamiona „siły wyższej”),
d) zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT),
e) obniżenia ceny wyrobu w związku z przyznaniem przez Wykonawcę rabatów cenowych, przy zachowaniu parametrów jakościowych wyrobu,
f) zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego na wyroby będące przedmiotem umowy wyszczególnione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, przy czym łączna wartość zmian umowy nie może wynieść więcej niż 10 % całkowitej wartości umowy, o której mowa § 6 ust. 1 umowy,
g) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w związku
z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy,
h) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej za pracę ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
i) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
j) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
k) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.
2. Zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej
w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, za wyjątkiem zmiany adresu stron.
Zmiana adresu stron umowy może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
3. Zmiany umowy w zakresie § 14 ust. 1 h) i j) mogą nastąpić wyłącznie na wniosek Wykonawcy, w którym jest on zobowiązany wykazać, że w/w zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, złożony nie wcześniej niż po upływie co najmniej 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizowania usług, oraz gdy Wykonawca dostarczył Zamawiającemu szczegółową kalkulację, zgodnie z § 14 ust. 4.
4. Wykonawca, który zamierza wystąpić z wnioskiem o którym mowa w § 14 ust. 3, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację w zakresie całkowitych kosztów pracowniczych, wykazując w szczególności:
• jaki procent w zamówieniu stanowią koszty osobowe,
• ilość osób realizujących zamówienie, z uwzględnieniem podziału na umowy o pracę zawarte na podstawie Kodeksu pracy oraz umowy cywilnoprawne (z określeniem zakresu-części etatu) oraz podaniem informacji ile osób realizujących zamówienie na etapie zawierania umowy pobiera wynagrodzenie za pracę w minimalnej wysokości,
• informacje o wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Opasek nagłownych dla chirurga.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Wkładów preżelowanych do ssaka VacuSmart.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Materacy typu ThermoWarp Universal do aparatu Allon 2001
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33165000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Przenośnych systemów kriochirurgicznych.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Tamponad nosowych przednio- tylnich.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Grzybkowej wkładki dousznej do badań laryngologicznych do tympanometru firmy Interacustics
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Zestawów do podawania diet w opakowaniu typu EasyBag do podaży metodą grawitacyjną
2. Zestawów PEG do przezskórnej endoskopowej gastrostomii.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Masek krtaniowych
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Zbrojonych rurek tracheostomijnych typu Trachosoft PERC
2. Zestawów do tracheostomii przezskórnej sposobem przezkrtaniowym
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Dozowników do heparyny - trzyczęściowych strzykawek typu Luer-Lock
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Mikrokuwet do pomiaru glukozy analizatorem HemoCue Glucose 201
2 Igieł do nakłuwania
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zestaw do CSE
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków z butelek i worków.
2. Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków z fiolek.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Strzykawki o konstrukcji całkowicie szczelnej - do pobierania roztworu leku cytostatycznego z fiolki w systemie hermetycznie zamkniętym.
2. Adapterów do wszystkich dostępnych na rynku standardowych fiolek.
3. Adapterów kolcowych do pobierania rozpuszczalnika z worka lub butelki.
4. Drenów kolcowych bez komory kroplowej.
5. Adapterów kolcowych do pobierania oraz dostrzykiwania rozpuszczalnika z worka/butelki lub leku.
Poz. 2 - 4 muszą być częścią systemu zamkniętego o kodzie ONB.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33224100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Szczotek do czyszczenia rurek tracheostomijnych
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1. Obwodów oddechowych sterylnych dla dorosłych.
2. Obwodów oddechowych sterylnych dla dzieci.
3. Zamkniętych systemów do odsysania z rurek intubacyjnych.
4. Zamkniętych systemów do odsysania z rurek tracheostomijnych.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1-5. Drenów Ulmera.
6-8. Drenów Saratoga.
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Elektrod do aparatu Niccomo
Pełen opis, wielkość, zakres, rodzaj i ilość zostały określone w Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |