GuidZP400 |
d25516a6-2cfd-4d57-a024-0c638408c9f2
|
Biuletyn |
587355-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bieliny
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bieliny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-004
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy fax |
413 026 107
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@bieliny.pl
|
Adres strony url |
www.bieliny.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bieliny.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bieliny.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bieliny Ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno”
|
Numer referencyjny |
ZP 271.27.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy.
2. Konfiguracja tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Gminy
3. Dostawa, montaż, konfiguracja systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet.
4. Dostawa, montaż, konfiguracja przewodowego systemu dyskusyjnego.
5. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, pracowników obsługi rady oraz radnych.
6. Utrzymanie wdrożonego systemu informatycznego w infrastrukturze technicznej Wykonawcy.
7. Świadczenie serwisu systemu informatycznego przez okres równy oferowanej gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 60 dni liczone od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał należycie i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego pracę Rady Miast i Gmin o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie
niepieniężnej),
1.2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy,
w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
- w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
1.3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał;
1.4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru zostały zawarte we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski pod rygorem nieważności
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|