Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Data publikacji 2019-11-18
Data zakończenia 2019-11-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623485-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety:
1) Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2) Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
3) Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego
im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2. Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach)
3. Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków;
ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów.
4. Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
5. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów.
6. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności:
1) koszt czasopisma;
2) koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej);
3) koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego;
4) koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie);
5) podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert;
6) bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem.
7. Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae07623a-5780-4c92-b005-15285b32414f
Biuletyn 623485-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 18150000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url https://dzp.urk.edu.pl/
Adres strony internetowej https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (wersja papierowa) w języku polskim - zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ]
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków - Kancleria Uczelni (pok. nr 7)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291-3978/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety: 1) Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2) Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 3) Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach) 3. Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków; ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów. 4. Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 5. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów. 6. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności: 1) koszt czasopisma; 2) koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej); 3) koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego; 4) koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie); 5) podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert; 6) bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem. 7. Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu złożonych i nieodrzuconych ofert) do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, t.j: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
Inne dokumenty niewymienione I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada). 2. Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do SIWZ – dla każdego Pakietu oddzielny) Zapisy dotyczące Pakietu nr I i II: 1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada); 2) w każdej pozycji formularza cenowego (osobno dla każdego zadania częściowego w Pakiecie I i II) wykonawca wskaże cenę brutto rocznej prenumeraty w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, dla konkretnej pozycji w formularzu cenowym; 3) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium; 4) dla każdego zadania częściowego wykonawca wskaże łączną wartość brutto w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 5) wykonawca wskaże ponadto w odniesieniu do każdego zadania częściowego, w Pakiecie I i II, informacje dodatkowe, o których mowa w Rozdziale II SIWZ („Opis przedmiotu zamówienia” – osobno dla każdego Pakietu); 6) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. Zapisy dotyczące Pakietu nr III: 1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada); 2) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę brutto jednej rocznej prenumeraty poszczególnych tytułów czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 3) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać wartość brutto poszczególnych zadań za roczną prenumeratę czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 4) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium; 5) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. 3. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) 1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5. Oświadczenie składa się w oryginale. 6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr: +48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: PAKIET I: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: a) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, b) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: a) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, b) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET II: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 2) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: c) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, d) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET III: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: c) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, d) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: e) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, f) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 UWAGA! Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Pakiety, które z kolei podzielone zostały na poszczególne zadania częściowe: 1. Pakiet I - 12 zadań częściowych. 2. Pakiet II - 5 zadań częściowych. 3. Pakiet III - 231 zadań częściowych. Zamawiający informuje, że do każdego zadania częściowego, w każdym pakiecie, obowiązują te same kryteria oceny ofert (cena oraz termin reklamacji). Ponadto termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zadań częściowych w każdym pakiecie (01.01.2020 - 31.12.2020) Ilekroć mowa o "Terminie reklamacji" (kryterium oceny ofert) należy przez to rozumieć termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę (ilość dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I podzielony jest na 12 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, drukowane, dostarczane w ramach Pakietu nr I tj. Zadania częściowe od 1 do 12. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 12 zadań. 2. Forma dostawy: prenumerata, regularna w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego z tytułów czasopism objętych zamówieniem. 3. Termin dostawy: 1) czasopisma europejskie – najpóźniej do 21 dni kalendarzowych od daty publikacji, 2) czasopisma amerykańskie i inne – najpóźniej do 28 dni kalendarzowych od daty publikacji. 4. Dostawa prenumerowanych czasopism będzie odbywała się systemem skonsolidowanym, tzn. raz w tygodniu pocztą kurierską do siedziby Zamawiającego. Przesyłki muszą być dostarczone w następnym dniu roboczym po dniu ich nadania. 5. Miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr I (12 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet II podzielony jest na 5 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, w wersji on-line, dostarczane (udostępniane) w ramach Pakietu nr II tj. Zadania częściowe od 1 do 5. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 5 zadań. 2. W przypadku prenumerowanych zagranicznych czasopism w wersji on-line Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić dostęp on-line, do tych tytułów w terminie do 2 dni kalendarzowych od ukazania się ich pierwszych numerów w 2020 roku oraz do każdego numeru za rok 2020, który ukaże się po 31.12.2020 r. 2) zapewnić wieczysty dostęp do zamawianego tytułu z roku prenumeraty, 3) wyszczególnić w formularzu ofertowym, do których roczników archiwalnych Zamawiający ma dostęp on-line w roku prenumeraty (podać szczegółowy zakres czasowy np. „od VII 1999 do 2020 r.”) i do których zachowuje dostęp po zakończeniu roku prenumeraty. Uwaga: Wpisanie powyższych informacji w formularzu cenowym jest obowiązkowe, ale nie będzie przedmiotem oceny oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr II (5 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet III podzielony jest na 231 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Czasopisma polskie wymienione w Pakiecie nr III: w Zadaniach od 1 do 216 będą dostarczane w wersji papierowej, natomiast w Zadaniach od 217 do 231 będą dostarczane w wersji papierowej oraz będą posiadały dostęp on-line do zawartości czasopisma. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na 231 Zadań. 3. Forma dostawy: prenumerata, regularna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego tytułów czasopism objętych zamówieniem. 4. Termin dostarczania czasopism: 1) dwutygodniki, miesięczniki, kwartalniki, półroczniki i roczniki – do 7 dni od dat ich wydania, 2) prasa codzienna i tygodniki będą dostarczane w dniu ich ukazania się: a) w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach wczesnorannych i winna być zakończona przed godz. 8:00, b) wydania sobotnio-niedzielne będą dostarczane w poniedziałki. 5. Czasopisma w wersji drukowanej winny zawierać wszelkie dołączane do nich dodatki, jeżeli są one wliczone w cenę. Jeżeli Wykonawca otrzymał od wydawcy wraz z zamawianymi egzemplarzami prasy w formie papierowej bezpłatne dodatki (np. książki, płyty CD, DVD), to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu egzemplarze czasopisma z tymi bezpłatnymi dodatkami. 6. Miejsce dostawy: jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr III (231 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 90,00
  
Kryteria TERMIN REKLAMACJI
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)