GuidZP400 |
ae07623a-5780-4c92-b005-15285b32414f
|
Biuletyn |
623485-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
18150000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://dzp.urk.edu.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (wersja papierowa) w języku polskim - zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ]
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków - Kancleria Uczelni (pok. nr 7)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-3978/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety:
1) Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2) Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
3) Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego
im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2. Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach)
3. Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków;
ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów.
4. Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
5. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów.
6. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności:
1) koszt czasopisma;
2) koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej);
3) koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego;
4) koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie);
5) podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert;
6) bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem.
7. Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu złożonych i nieodrzuconych ofert) do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, t.j:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada).
2. Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do SIWZ – dla każdego Pakietu oddzielny)
Zapisy dotyczące Pakietu nr I i II:
1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią
z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada);
2) w każdej pozycji formularza cenowego (osobno dla każdego zadania częściowego w Pakiecie I i II) wykonawca wskaże cenę brutto rocznej prenumeraty w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, dla konkretnej pozycji w formularzu cenowym;
3) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium;
4) dla każdego zadania częściowego wykonawca wskaże łączną wartość brutto w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
5) wykonawca wskaże ponadto w odniesieniu do każdego zadania częściowego, w Pakiecie I i II, informacje dodatkowe, o których mowa w Rozdziale II SIWZ („Opis przedmiotu zamówienia” – osobno dla każdego Pakietu);
6) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive.
Zapisy dotyczące Pakietu nr III:
1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią
z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada);
2) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę brutto jednej rocznej prenumeraty poszczególnych tytułów czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać wartość brutto poszczególnych zadań za roczną prenumeratę czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
4) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium;
5) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive.
3. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada),
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp).
4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich.
3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia.
5. Oświadczenie składa się w oryginale.
6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr:
+48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach:
PAKIET I:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;
3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia:
a) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana,
b) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę.
Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia.
4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:
a) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,
b) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy)
W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej.
2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
PAKIET II:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;
2) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:
c) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,
d) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy)
W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej.
2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
PAKIET III:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;
3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia:
c) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana,
d) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę.
Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia.
4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:
e) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,
f) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy)
W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej.
2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-11-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
UWAGA! Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Pakiety, które z kolei podzielone zostały na poszczególne zadania częściowe:
1. Pakiet I - 12 zadań częściowych.
2. Pakiet II - 5 zadań częściowych.
3. Pakiet III - 231 zadań częściowych.
Zamawiający informuje, że do każdego zadania częściowego, w każdym pakiecie, obowiązują te same kryteria oceny ofert (cena oraz termin reklamacji). Ponadto termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zadań częściowych w każdym pakiecie (01.01.2020 - 31.12.2020)
Ilekroć mowa o "Terminie reklamacji" (kryterium oceny ofert) należy przez to rozumieć termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę (ilość dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego)
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet I podzielony jest na 12 zadań częściowych.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, drukowane, dostarczane w ramach Pakietu nr I tj. Zadania częściowe od 1 do 12. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 12 zadań.
2. Forma dostawy: prenumerata, regularna w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego z tytułów czasopism objętych zamówieniem.
3. Termin dostawy:
1) czasopisma europejskie – najpóźniej do 21 dni kalendarzowych od daty publikacji,
2) czasopisma amerykańskie i inne – najpóźniej do 28 dni kalendarzowych od daty publikacji.
4. Dostawa prenumerowanych czasopism będzie odbywała się systemem skonsolidowanym, tzn. raz w tygodniu pocztą kurierską do siedziby Zamawiającego. Przesyłki muszą być dostarczone w następnym dniu roboczym po dniu ich nadania.
5. Miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr I (12 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet II podzielony jest na 5 zadań częściowych.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, w wersji on-line, dostarczane (udostępniane) w ramach Pakietu nr II tj. Zadania częściowe od 1 do 5. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 5 zadań.
2. W przypadku prenumerowanych zagranicznych czasopism w wersji on-line Wykonawca zobowiązany jest:
1) zapewnić dostęp on-line, do tych tytułów w terminie do 2 dni kalendarzowych od ukazania się ich pierwszych numerów w 2020 roku oraz do każdego numeru za rok 2020, który ukaże się po 31.12.2020 r.
2) zapewnić wieczysty dostęp do zamawianego tytułu z roku prenumeraty,
3) wyszczególnić w formularzu ofertowym, do których roczników archiwalnych Zamawiający ma dostęp on-line
w roku prenumeraty (podać szczegółowy zakres czasowy np. „od VII 1999 do 2020 r.”) i do których zachowuje dostęp po zakończeniu roku prenumeraty.
Uwaga: Wpisanie powyższych informacji w formularzu cenowym jest obowiązkowe, ale nie będzie przedmiotem oceny oferty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr II (5 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet III podzielony jest na 231 zadań częściowych.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Czasopisma polskie wymienione w Pakiecie nr III: w Zadaniach od 1 do 216 będą dostarczane w wersji papierowej, natomiast w Zadaniach od 217 do 231 będą dostarczane w wersji papierowej oraz będą posiadały dostęp on-line do zawartości czasopisma.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na 231 Zadań.
3. Forma dostawy: prenumerata, regularna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego tytułów czasopism objętych zamówieniem.
4. Termin dostarczania czasopism:
1) dwutygodniki, miesięczniki, kwartalniki, półroczniki i roczniki – do 7 dni od dat ich wydania,
2) prasa codzienna i tygodniki będą dostarczane w dniu ich ukazania się:
a) w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach wczesnorannych i winna być zakończona przed godz. 8:00,
b) wydania sobotnio-niedzielne będą dostarczane w poniedziałki.
5. Czasopisma w wersji drukowanej winny zawierać wszelkie dołączane do nich dodatki, jeżeli są one wliczone w cenę. Jeżeli Wykonawca otrzymał od wydawcy wraz z zamawianymi egzemplarzami prasy w formie papierowej bezpłatne dodatki (np. książki, płyty CD, DVD), to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu egzemplarze czasopisma z tymi bezpłatnymi dodatkami.
6. Miejsce dostawy: jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr III (231 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
|
| |