GuidZP400 |
73e4183b-e31e-4724-b5a4-2f78e9418c70
|
Biuletyn |
625444-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
|
Regon |
90585370000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Glinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
86
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-861
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 498 400
|
Zamawiajacy email |
sppspbydgoszcz@straz.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
SPT.2370.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz zgodnie z wykazem przedstawionym w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Podane ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie i nie muszą być zakupione w całości.
Miejsca wykonywanych dostaw: Bydgoszcz ul. Glinki 86 oraz Tylna Góra gmina Koronowo (ok. 30%
z szacowanej ilości asortymentu).
Zakres zamówienia:
1. mleko 2% opakowanie 5 l. 6000 l
2. mleko 2% opakowanie 1 l. 500 l
3. śmietana ukwaszona 18% opak. 200g 1600 kg
4. masło śmietankowe min. 82% tłuszczu opak. 200g 3500 kg
5. kiefir naturalny opak. od 300- 400g 200 kg
6. jogurt naturalny opak. 150- 200g 200 kg
7. jogurt owocowy mały różne smaki opak. 120- 180g 400 kg
8. ser żółty typu gouda opak.od 1,5- 3kg tłuszczu min.40% 600 kg
9. ser żółty typu szwajcarski opak.od 1,5- 3kg tłuszczu min.40% 500 kg
10. ser żółty typu salami opak. od 1,5 -3 kg tłuszczu mni.40% 500 kg
11. ser biały twaróg półtusty opak.0,5- 1,5kg 800 kg
12. twarożek ziarnisty typu grani opak.od 100-200g 1000 kg
13. serek homogenizowany różne smaki opak.od 100-150g 1000 kg
14. serek maślany kanapkowy opak.od 130 -150g 1000 kg
15. serek topiony kostka opak. 100g 400 kg
16. serek topiony kiełbaska opak. 100 -120g 400 kg
17. serek smażony z kminkiem i bez kminku opak.100 -200g 100 kg
18. ser sałatkowo kanapkowy opak. 200- 300g 100 kg
19. ser topiony w krążkach opak.180- 200g 300 kg
20. ser pleśniowy opak. 125 -300g 100 kg
21. ser topiony wędzony opak. 90 -110g 100 kg
22. maślanka naturalna opak. 1 l. karton 500 l
23. ser typu fromage opak. 80 -100g 400 kg
24. deser waniliowo-czekoladowy z bitą śmietaną opak 120 -180g 800 kg
25. margaryna palma opak. 250g 200 kg
26. deser monte opak.150g 800 kg
27. ser mozzarella 125g 100 kg
28. serek danio 140 g 600 kg
29. maślanka owocowa 1 l 300 l
30. kinder mleczna kanapka 28g 100 kg
31. Ryż na mleku Belriso Zott 180-200 g 600 kg
32. Deser mleczny, różne smaki 125 g 400 kg
33. Serek puszysty, różne smaki Piątnica 150 g 600 kg
34. Jogurt grecki 400 g 200 kg
35. Serek wiejski z owocami 150 g Piątnica 200 kg
36. Deser mleczny Zuzia 130 g 200 kg
37. Ser wędzony królewski 1,50 kg – 3 kg 200 kg
38. Jogurt pitny butelka różne smaki 250 g – 300 g 400 kg
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dostarczenia wykazu samochodów posiadających decyzję właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności. Oceniając zdolność zawodową Wykonawcy, Zamawiający może stosownie do art. 22 d ust. 2 ustawy uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wypełniony formularz ofertowy Wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Wykaz asortymentu Wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego na podstawie art. 22a ust.2, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Punkt: 6.4. – 6.5.). Wymagany oryginał dokumentu (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane . Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP Dokumentem tym może być jeden z niżej wymienionych:
- certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,
- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,
- oświadczenie Wykonawcy.
Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Wykaz samochodów posiadających decyzję właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybierania szacowanej ilości towaru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) w przypadku wyczerpania przed końcem realizacji umowy ilości w poszczególnym asortymencie określonym
w umowie, Wykonawca przewiduje możliwość dodatkowego zakupu tego asortymentu do końca realizacji umowy. W takiej sytuacji warunki dostawy nie ulegną zmianie, a wartość dodatkowych dostaw nie może przekroczyć kwoty uwzględnionej w umowie. Działanie takie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
c) na pisemny wniosek Wykonawcy, uzasadniający podwyżkę cen wynikającą z sytuacji rynkowej (w tym również zmianę stawki podatku VAT), Zamawiający może wyrazić zgodę na ich zmianę. Na tę okoliczność zostanie sporządzony i podpisany przez Strony aneks do umowy.
d) jeżeli w okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie stosował ceny sprzedaży na aktualny dzień niższe niż przedstawione w załączniku nr 6 to zobowiązany jest je stosować w stosunku do Zamawiającego (również
w przypadku zmiany stawki podatku VAT).
e) zmiany producenta lub gramatury dostarczonego towaru na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany. W przypadku zgody na zmianę gramatury masa towaru musi mieścić się w przedziale zawartym w specyfikacji, a cena nie może ulec zmianie.
f) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji,
a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
g) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
h) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
i) sytuacji, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego.
j) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez Dostawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy.
k) zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.
l) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|