Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Powiat Niżański
Miejscowość Nisko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625415-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331721007, 446112008, 391431124, 331921003, 341141220
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.
cz. 1 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia, cz. 2 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego, cz. 3 Dostawa materacy przeciwodleżynowych, cz. 4 Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych, cz. 5 Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60ea4c6c-6197-452f-a022-b38add757118
Biuletyn 625415-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Niżański
Regon 83040919800000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nisko
Zamawiajacy kod pocztowy 37-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 412 057
Zamawiajacy fax 158 412 700
Zamawiajacy email gm@powiat-nisko.pl
Adres strony url www.bip.powiat-nisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-nisko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-nisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nisku, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, Biuro Obsługi Interesanta pok nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
Numer referencyjny GM.272.58.2019.I
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości. cz. 1 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia, cz. 2 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego, cz. 3 Dostawa materacy przeciwodleżynowych, cz. 4 Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych, cz. 5 Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta
Cpv glowny przedmiot 33172100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy – Załącznik nr 4 do SIWZ 3) Dokumentacja techniczna potwierdzająca oferowane parametry – Załącznik nr 1a do SIWZ 4) Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 6) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie do umowy takich postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 3.1. Zmiana stron umowy, 3.2. Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron, 3.3. Zmiana stawek podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33172100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materacy przeciwodleżynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materacy przeciwodleżynowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34114122-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1a do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość (parametry techniczne)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)