Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625160-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego w postaci: 5 szt. cyklometrów współpracujących z systemem do rehabilitacji kardiologicznej, wanny medycznej do kąpieli solankowych w pozycji siedzącej- 1 szt., bieżni do prób wysiłkowych- 1 szt., aparatu do krioterapii- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn dolnych- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn górnych- 1 szt., urządzenia do napromieniowania UVA, UVB- 311 nm do kuracji dłoni, stóp, twarzy oraz innych części ciała spełniających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej – „SIWZ”) wraz z wszystkimi jego przynależnościami oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu rehabilitacyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5dd44c21-1be0-4155-8150-904b07d234cb
Biuletyn 625160-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Regon 28826000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 321 37 60,
Zamawiajacy fax 913 212 314
Zamawiajacy email m.koput@uzdrowisko.pl,
Adres strony url www.uzdrowisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, Kurierem, Pocztą Polską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Świnoujście S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer referencyjny ZP/UŚ/SR/10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego w postaci: 5 szt. cyklometrów współpracujących z systemem do rehabilitacji kardiologicznej, wanny medycznej do kąpieli solankowych w pozycji siedzącej- 1 szt., bieżni do prób wysiłkowych- 1 szt., aparatu do krioterapii- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn dolnych- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn górnych- 1 szt., urządzenia do napromieniowania UVA, UVB- 311 nm do kuracji dłoni, stóp, twarzy oraz innych części ciała spełniających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej – „SIWZ”) wraz z wszystkimi jego przynależnościami oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu rehabilitacyjnego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się, aby: Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę* sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Wykonawca może wykazać spełnienie warunku również dostawami zrealizowanymi w ramach trwających jeszcze umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c PZP. 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt 3-5 składa odrębnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określono w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)