GuidZP400 |
bccaa7df-950a-4c8e-8f22-45fd99e0d5d5
|
Biuletyn |
627137-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgh.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ADZ.25.42.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
ZADANIE 1 – Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
ZADANIE 2 – Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ.
ZADANIE 3 – Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ.
2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa szczegółowy opis oferowanych urządzeń, w szczególności z podaniem producentów, nazw modeli oraz specyfikacji technicznej.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta lub do końca okresu eksploatacji urządzenia dla Zadania 1, minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości z czasem rekacji 5 dni w tygodniu x 8 godzin z czasem dostawy części w trybie następnego dnia roboczego wraz z pomocą zdalną (dla biblioteki taśmowej i minimum 12-miesięcznej gwarancji dla szafy rakowej) dla Zadania 2 oraz 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta dla Zadania 3 na dostarczony sprzęt oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru dla każdego z zadań.
4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancję udzieloną przez producenta. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych dokumentów do dostarczanego sprzętu objętego gwarancją.
|
Cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał:
Zadanie 1 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa urządzeń Access Point o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Zadanie 2 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja biblioteki taśmowej o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Zadanie 3 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja rozwiązania PAM o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5a do SIWZ dla Zadania 1, formularz nr 5b do SIWZ dla Zadania 2 oraz formularz nr 5c do SIWZ dla Zadania 3 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w lit. a).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom;
3. Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 2a do SIWZ dla Zadania 1, formularzem nr 2b do SIWZ dla Zadania 2 oraz formularzem nr 2c do SIWZ dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę;
4. Wypełniony załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 1, załącznik Nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 2, załącznik Nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę;
5. Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ;
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika;
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inne odpowiednie dokumenty) - jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Zadania 1: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), dla Zadania 2: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych),
dla Zadania 3: 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 dla Zadania 1, załącznik Nr 5 dla Zadania 2 i załącznik Nr 6 dla Zadania 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt. oraz usługa montażu, konfiguracji i uruchomienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ.
|
| |