Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629460-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Szczegółowy opis zawarty został w zał. 2 do SIWZ.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zgodnie z rozdz. VI pkt. 4 SIWZ próbki asortymentu. Próbki będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ece3cb53-f1bc-4e13-8210-e611fcc77937
Biuletyn 629460-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 12933300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440,
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email dzpuam@amu.edu.pl,
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Numer referencyjny ZP/5982/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Szczegółowy opis zawarty został w zał. 2 do SIWZ. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zgodnie z rozdz. VI pkt. 4 SIWZ próbki asortymentu. Próbki będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki oferty asortymentowej, zgodnie z zapisami w rozdz. 3 pkt 3.4 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium, oświadczenie o podwykonawcach (Jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy w przypadku wskazanym w § 4 ust. 3, b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności, c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)