Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach w 2020 i 2021 roku oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Powiat Siedlecki
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628477-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach certyfikowanych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j. z późn. zm), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.2018.1751).2. Wielkość i zakres zamówienia: 1. Komplety tablic rejestracyjnych ok. 14 000, 2.Tablice pojedyncze różnych rodzajów ok. 5 500 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afbf0fde-44b6-4133-9d31-7cc8ba6ae619
Biuletyn 628477-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Siedlecki
Regon 71158165300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 025-6447216,
Zamawiajacy fax 025-6447155
Zamawiajacy email starostwo@powiatsiedlecki.pl,
Adres strony url www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 40, 08 - 110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach w 2020 i 2021 roku oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku
Numer referencyjny PR.272.43.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach certyfikowanych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j. z późn. zm), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.2018.1751).2. Wielkość i zakres zamówienia: 1. Komplety tablic rejestracyjnych ok. 14 000, 2.Tablice pojedyncze różnych rodzajów ok. 5 500 szt.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawce uprawnień do produkcji tablic oraz posiadanie wpisu w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał, co najmniej jedną sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została należycie wykonana.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do produkcji tablic oraz posiada wpis w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiana dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami, w tym art. 144 ust.1 Pzp. 2.Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia lub składek ubezpieczeniowych Wykonawca przedstawi: a) Opis zmiany; b) Wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, do których może się odnosić zmiana minimalnego wynagrodzenia wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia uzyskiwanego w okresie 12 miesięcy przed zmianą, c) Wykaz pracowników, do których może się odnosić zmiana w zakresie składek ubezpieczeniowych, wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia uzyskiwanego w okresie 12 miesięcy przed zmianą.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy od wysłania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)