GuidZP400 |
661a76c6-5e4a-44d5-af3a-3735ec7b2ee1
|
Biuletyn |
628868-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Świętokrzyska
|
Regon |
16950000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 424 150
|
Zamawiajacy fax |
041 3443874,041 3424140
|
Zamawiajacy email |
anietrzpiel@tu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.bip.tu.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.tu.kielce.pl/dzp/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce (Budynek "B") pokój nr 2.33 - Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
|
Numer referencyjny |
ATZ-381-63/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizacje przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- dostawy i montażu fabrycznie nowych żaluzji w ośmiu aulach Politechniki Świętokrzyskiej
- dostawy i montażu fabrycznie nowych rolet rozmieszczonych w sześciu budynkach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
- udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynkach dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, w celu dokładnego zapoznania się z miejscem dostawy i montażu żaluzji oraz rolet.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 04.12.2019r. o godzinie 1200. Zbiórka Wykonawców zainteresowanych udziałem w wizji, przewidziana jest w holu budynku dydaktycznego „C” Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7. Każdy z Wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji na adres e-mail: szmidt@tu.kielce.pl lub dzp@tu.kielce.pl
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-02-28T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za posiadającego zdolność techniczną lub zawodową uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda, odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2019. 243 tj.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. 498 tj,).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (co najmniej dwóch) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą:
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą:
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszcza o tych podmiotach informacje w oświadczeniach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów:
a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji,
b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż żaluzji okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515440-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji okiennych w pomieszczeniach wymienionych w cześci I załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych w pomieszczeniach wymienionych w cześci II załącznika nr 1 do SIWZ.
|
| |