GuidZP400 |
c60b5b57-8745-4158-b118-8cfda8d919f2
|
Biuletyn |
628419-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej i złożyć w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o..
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, Punkt Podawczy Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Punktu Podawczego: 07.00-14.00.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli
|
Numer referencyjny |
WP.25.00292.2019.S.W.RAOL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
15 - zgodnie z ilością części, na jakie zostało podzielone zamówienie.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli w podziale na 15 zadań wraz z usługą ich montażu w siedzibie Zamawiającego. Montaż dotyczy zadań o numerach 11-15.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP i będąca jej integralną częścią.
Szczegółowy opis zadań nr 1-10 określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej.
Szczegółowy opis zadań nr 11-15 określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP),
2) Wzorem umowy (zał. nr 6 do SIWP).
Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, wraz z ofertą składa:
1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP)
2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art.24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4) Formularz cenowy (zał. nr 2a do SIWP).
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust.11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem
o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności, w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
wystąpienia siły wyższej;
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn
nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;
opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności;
2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych.
7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
wyłącznie język polski
|
IV 4 5 okres |
60
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 1"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 2"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 3"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 4"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 5"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 6"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 7"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 8"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 9"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 10"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 11"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 12"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 13"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 14"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 15"
|
| |