GuidZP400 |
b2a3dfe7-fffd-4966-bccb-50e51c1a73ca
|
Biuletyn |
630142-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30840700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wisznicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
111
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radzyń Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 132 267
|
Zamawiajacy fax |
834 132 200
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzozrp.pl
|
Adres strony url |
www.spzozrp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim” Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozrp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozrp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dokumenty pisemne zgodnie z SIWZ na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim.
|
Numer referencyjny |
7/2019/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Procedura zawiera dwa zadania. 1) Remont pomieszczeń POZ, 2) Dostawa sprzętu medycznego.
7. Zadanie 1- Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie podłogi z terakoty i gresu,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- tynki i okładziny wewnętrzne,
- malowanie,
- wymianę posadzek wraz z wykonaniem podłoża wyrównującego,
- częściowe szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,
- zabudowę grzejników i parapety,
- wymianę glazury i terakoty,
Zadanie 2 - Dostawa sprzętu medycznego obejmuje:
a) dostawę do siedziby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (graniczne parametry techniczne wskazane w Załączniku nr 3.5 do siwz)
Leżanka lekarska – 2 szt.
Lampa bezcieniowa – 2 szt.
Waga do ważenia niemowląt – 2 szt.
Waga lekarska dla dorosłych – 2 szt.
Stolik zabiegowy – 4 szt.
Wózek do transportu pacjentów – 1 szt.
Wózek inwalidzki – 1 szt.
Stolik do przewijania niemowląt – 1 szt.
Aparat EKG - 2 szt.
Przenośny defibrylator – 1 szt.
Stół zabiegowy – 1 szt.
Pulsoksymetr – 1 szt.
Spirometr – 1 szt.
b) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu : pomieszczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, parter,
c) przeszkolenie / instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu (zaświadczenia o ukończeniu szkolenia),
d) zapewnienie serwisu i przeglądów okresowych zalecanych przez producenta w okresie gwarancji,
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy;
5) wypełnione zestawienie parametrów technicznych- wymaganych stanowiący załącznik nr 3.5 do SIWZ - dotyczy Zadania nr 2
6) Dla Zadania nr 2 - wypełnione Warunki gwarancji stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ;
7) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia);
8) Dla Zadania nr 2 - Zbiorcze zestawienie kosztów zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ
B. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI WYKONAWCY DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
VIII. WADIUM:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 -2000 zł,
Zadanie nr 2 - 1000 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [adres: ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski];
2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP;
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr rachunku bankowego
PKO BP 56 1020 1260 0000 0402 0108 1033
z dopiskiem:
- Wadium do przetargu pn. „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim”
Znak sprawy: 7/2019/PN
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie.
8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4.1-4.2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pan Maciej Grzesiak, kontakt: maciej.grzesiak@spzozrp.pl 834132283 *;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” [Znak sprawy: 7/2019/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Remont pomieszczeń POZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1- Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie podłogi z terakoty i gresu, - wymianę stolarki drzwiowej, - tynki i okładziny wewnętrzne, - malowanie, - wymianę posadzek wraz z wykonaniem podłoża wyrównującego, - częściowe szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, - zabudowę grzejników i parapety, - wymianę glazury i terakoty,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2) Dostawa sprzętu medycznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 - Dostawa sprzętu medycznego obejmuje:
a) dostawę do siedziby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (graniczne parametry techniczne wskazane w Załączniku nr 3.5 do siwz)
Leżanka lekarska – 2 szt.
Lampa bezcieniowa – 2 szt.
Waga do ważenia niemowląt – 2 szt.
Waga lekarska dla dorosłych – 2 szt.
Stolik zabiegowy – 4 szt.
Wózek do transportu pacjentów – 1 szt.
Wózek inwalidzki – 1 szt.
Stolik do przewijania niemowląt – 1 szt.
Aparat EKG - 2 szt.
Przenośny defibrylator – 1 szt.
Stół zabiegowy – 1 szt.
Pulsoksymetr – 1 szt.
Spirometr – 1 szt.
b) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu : pomieszczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, parter,
c) przeszkolenie / instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu (zaświadczenia o ukończeniu szkolenia),
d) zapewnienie serwisu i przeglądów okresowych zalecanych przez producenta w okresie gwarancji,
|
| |