GuidZP400 |
bfd105f6-48ea-40b1-afff-8d1637afa328
|
Biuletyn |
630123-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
|
Regon |
29114210200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
117
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ożarów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8611942
|
Zamawiajacy fax |
15 8611941
|
Zamawiajacy email |
dps_sobow@poczta.fm
|
Adres strony url |
http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie
|
Numer referencyjny |
DG.26.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze, Część II – produkty mięsno–wędliniarskie, Cześć III – produkty mleczarskie, Część IV – pieczywo, Część V – mrożonki, ryby, Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki, Część VII - jaja
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku części II – produkty mięsno–wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi:decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mięsno-wędliniarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki, ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
|
| |