1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola
Miejskiego nr 231 w Łodzi z podziałem na pakiety: Pakiet 1 – Mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe
oraz wędliny Pakiet 2 – Nabiał Pakiet 3 –Artykuły spożywcze różne Pakiet 4 – Warzywa i owoce
świeże oraz jajka Pakiet 5 – Ryby Pakiet 6 – Mrożonki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera Załącznik 1A do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy. 3. Kod wg
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15.50.00.00-3 produkty mleczarskie 15.80.00.00-6 różne produkty spożywcze 15.30.00.00-1 owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00-3 jajka 15.33.00.00-0 przetworzone owoce i warzywa
15.22.00.00-6 ryby mrożone, filety i pozostałe mięso ryb. 4. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy
najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu
ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach
obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie
zamówienia – w zależności zmiany profilu świadczonych usług. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 6. Produkty
żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu
asortymentowo- cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana
przez Zamawiającego. 7. Produkty żywnościowe objęte dostawą spełniają wymogi
sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP niezbędne w zakładach żywienia zbiorowego
między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie i termin
przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności
transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. 8. Wykonawca
posiada aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej potwierdzającej
spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie
artykułami będącymi przedmiotem zamówień Zamawiającego zgodnymi z procedurami HACCAP. 9.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz
posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty i bierze całkowitą
odpowiedzialność w tym zakresie. 10. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zaistnienia
nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy terminowe zrealizowanie dostawy,
w ciągu 45 minut zapewnić usługę zastępczą, aby dowóz produktów a tym samym przygotowanie i
podanie obiadu mogło odbyć się terminowo. 11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia
Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie
przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów, nie kruszących się. Dostarczone artykuły będą posiadały czytelne i trwałe oznakowanie, a
zwłaszcza termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do
zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności lub daty minimalnej trwałości. 12.
Dostarczane artykuły, które są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy,
makarony) w danej partii zamówienia muszą posiadać co najmniej 4 miesięczny termin przydatności
do spożycia, licząc od daty ich dostarczania do Zamawiającego. Termin ten nie dotyczy w
szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych, mleka i produktów mleczarskich. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji
dostawy w przypadku stwierdzenia złej jakości dostarczonego artykułu, niezgodności ilościowej lub
dostarczenia towaru, który nie został zamówiony. 14. W przypadku niezgodności ilościowej lub złej
jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie ilości lub wymiany towaru
na towar dobrej jakości w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, tak aby możliwe było jego
użycie zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego w dniu przez niego zaplanowanym. 15. Termin
płatności nie może być krótszy niż 30 i dłuższy niż 60 dni. |
GuidZP400 |
e7c79c3a-eaaa-450a-aa5b-3c40cd32b4a9
|
Biuletyn |
630366-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Miejskie Nr 231
|
Regon |
13122910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Syrenki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-496
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 581 964
|
Zamawiajacy fax |
426 581 964
|
Zamawiajacy email |
pm231@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.pm231lodz.wikom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pm231lodz.wikom.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pm231lodz.wikom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole Miejskie nr 231 w Łodzi, 91-496 Łódź, ul. Syrenki 19A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 231 w Łodzi
|
Numer referencyjny |
1/PM231/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola
Miejskiego nr 231 w Łodzi z podziałem na pakiety: Pakiet 1 – Mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe
oraz wędliny Pakiet 2 – Nabiał Pakiet 3 –Artykuły spożywcze różne Pakiet 4 – Warzywa i owoce
świeże oraz jajka Pakiet 5 – Ryby Pakiet 6 – Mrożonki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera Załącznik 1A do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy. 3. Kod wg
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15.50.00.00-3 produkty mleczarskie 15.80.00.00-6 różne produkty spożywcze 15.30.00.00-1 owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00-3 jajka 15.33.00.00-0 przetworzone owoce i warzywa
15.22.00.00-6 ryby mrożone, filety i pozostałe mięso ryb. 4. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy
najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu
ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach
obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie
zamówienia – w zależności zmiany profilu świadczonych usług. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 6. Produkty
żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu
asortymentowo- cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana
przez Zamawiającego. 7. Produkty żywnościowe objęte dostawą spełniają wymogi
sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP niezbędne w zakładach żywienia zbiorowego
między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie i termin
przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności
transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. 8. Wykonawca
posiada aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej potwierdzającej
spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie
artykułami będącymi przedmiotem zamówień Zamawiającego zgodnymi z procedurami HACCAP. 9.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz
posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty i bierze całkowitą
odpowiedzialność w tym zakresie. 10. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zaistnienia
nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy terminowe zrealizowanie dostawy,
w ciągu 45 minut zapewnić usługę zastępczą, aby dowóz produktów a tym samym przygotowanie i
podanie obiadu mogło odbyć się terminowo. 11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia
Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie
przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów, nie kruszących się. Dostarczone artykuły będą posiadały czytelne i trwałe oznakowanie, a
zwłaszcza termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do
zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności lub daty minimalnej trwałości. 12.
Dostarczane artykuły, które są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy,
makarony) w danej partii zamówienia muszą posiadać co najmniej 4 miesięczny termin przydatności
do spożycia, licząc od daty ich dostarczania do Zamawiającego. Termin ten nie dotyczy w
szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych, mleka i produktów mleczarskich. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji
dostawy w przypadku stwierdzenia złej jakości dostarczonego artykułu, niezgodności ilościowej lub
dostarczenia towaru, który nie został zamówiony. 14. W przypadku niezgodności ilościowej lub złej
jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie ilości lub wymiany towaru
na towar dobrej jakości w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, tak aby możliwe było jego
użycie zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego w dniu przez niego zaplanowanym. 15. Termin
płatności nie może być krótszy niż 30 i dłuższy niż 60 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
368074,49
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazac w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma
art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 1.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa
dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2 Jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3 W przypadku wątpliwości co do
treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu. 1.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 1.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w
szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.
97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one
aktualne. 1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
każdy z warunków określonych w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców
albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania
ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z Wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy; b) przynajmniej
jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w
postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany warunków umowy wyszczególniono w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy)
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: a) aktualne na dzień składania ofert o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; (zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do
SIWZ), b) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.
13 lub art. 14 RODO – Załącznik Nr 6 do SIWZ c) pełnomocnictwa do podpisywania oferty (w formie
oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko
w przypadki, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do centralnej
ewidencji działalności gospodarczej. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane towary będące
przedmiotem zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dostarczanych artykułów spożywczych różnych
(załącznik nr 5 do SIWZ) b) W przypadku - jeżeli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo
cenowego (załącznik 1A do SIWZ) użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar
równoważny (o tych samych parametrach) lub lepszy jakościowo od tego, który wymieniono przy
użyciu nazwy towarowej. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny lub lepszy od opisanego
jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego artykuł spełnia wymagania o kreślone przez
Zamawiającego w szczególności poprzez złączenie do oferty kart produktu lub opakowania
potwierdzających skład produktu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: 3.1
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu. - zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. a. 5. Oświadczenia, o których mowa w
niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których
podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6.
Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub
kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje
odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów,
które każdego z nich dotyczą.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe oraz wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
118710,56
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególnione w załączniku 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50006,29
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Artykuły spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
47302,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Warzywa i owoce swieże oraz jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
97108,28
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
36725,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18221,27
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ
|
| |