GuidZP400 |
8f06da90-6a15-41ed-9b47-4647974d3c50
|
Biuletyn |
629696-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
55830500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawrzyna Kałusa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-710
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2420805, 2420942
|
Zamawiajacy fax |
322 420 805
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@kopernikus.pl
|
Adres strony url |
www.kopernikus.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.e-bip.org.pl/kopernikus
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja pracowni kształcenia zawodowego w ZSP 6 im. M. Kopernika w Rudzie Śląskiej. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego a Miastem Ruda Śląska w ramach konkursu nr RPSL.12.02.01-IZ.01-24-245/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 12 – Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym jest Miasto Ruda Śląska z siedzibą organu zarządzającego przy pl. Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska. Postępowanie prowadzone jest przez pełnomocnika Małgorzatę Kaszuba - Dyrektora Zespołu Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej któremu udzielono pełnomocnictwa. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w Zespole Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-bip.org.pl/kopernikus, www.kopernikus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-bip.org.pl/kopernikus, www.kopernikus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej na adres siedziby Szkoły tj. Zespół Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznych i budowlanej w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
|
Numer referencyjny |
ZS6-4180-1/2019/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6 (15-17 zestawów dla każdej pracowni). W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe.
Dla trzech pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do 2 pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji. Do każdej pracowni pracowni przewidziano dodatkowy sprzęt ze względu na odpowiednie potrzeby kształcenia tj. dla pracowni nr
419. przewidziano zakup stolików komputerowych z osprzętem i okablowaniem, drukarkę, laserową sieciową, przełącznik KVM, drobny sprzęt do wykonywania i testowania sieci kablowych, dysk zewnętrzny i szafę warsztatową.
Dla pracowni nr 417. przewidziano zakup rolet.
Dla pracowni nr 420. przewidziano zakup tabletów z oprogramowaniem graficznym.
oraz dla pracowni nr 323. przewidziano zakup drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego, pendriwów, dysku zewnętrznego i oprogramowania do kosztorysowania i sporządzania harmonogramów robót.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy), oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontaktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr4 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art144 ust.1 pkt 2-6 ustawy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych pełniących tą samą funkcję dydaktyczną i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni od podpisania umowy
|
IV 6 6 |
Nie jest wymagane składanie oświadczeń o spełnieniu warunków postępowania przetargowego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 419 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) pracowni w Zespole Szkół nr 6 (17 zestawów). W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. W pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji. Zaplanowano również zakup stolików komputerowych z osprzętem i okablowaniem, drukarkę, laserową sieciową, przełącznik KVM, drobne sprzęty do wykonywania i testowania sieci kablowych, dysk zewnętrzny i szafę warsztatową.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 417 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 16 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. Dla pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji oraz zakup rolet.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 420 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni budowlanej nr 323 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 17 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. Dla pracowni przewidziano zakup drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego, pendrivwów, dysku zewnętrznego i oprogramowania do kosztorysowania i sporządzania harmonogramów robót.
|
| |