Dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników AMW SINEVIA Sp. z o.o.

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630282-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i artykułów bhp, w ilościach, asortymencie - zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu na przedmiocie zamówienia - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ we wskazanych miejscach i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.
Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie i dostarczone do magazynów Zamawiającego w podanych lokalizacjach dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 676180d8-a06f-4be6-87e4-d7d194f74090
Biuletyn 630282-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I pietro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Numer referencyjny SVA/BZ/4620/30/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i artykułów bhp, w ilościach, asortymencie - zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o. Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu na przedmiocie zamówienia - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ we wskazanych miejscach i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie i dostarczone do magazynów Zamawiającego w podanych lokalizacjach dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp - „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia lub części zamówienia, nie zostały mu przekazane”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wymaga złożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1; 3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) dla pozycji nr 29, 30, 31 wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy – należy dołączyć opis produktu oraz zdjęcie; b) dla pozostałych pozycji wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy (oprócz ww. wymienionych) - należy dołączyć deklarację zgodności, karty katalogowe ze szczegółowym opisem oferowanego asortymentu i zdjęcia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, ponadto Zamawiający zastrzega zmianę umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz zamiany dostarczonego asortymentu np. w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanych produktów, pod warunkiem, że proponowane produkty spełniają warunki OPZ, a cena za realizację zamówienia nie ulegnie zmianie oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)