GuidZP400 |
8a28613c-fb98-4a9e-85e2-50176caf8809
|
Biuletyn |
631376-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lubin
|
Regon |
39064754100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Księcia Ludwika I
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(76) 8403100,
|
Zamawiajacy fax |
(76) 8403140
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ug.lubin.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Rozwój e-administracji w Gminie Lubin” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Lubin - Urząd Gminy w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Księcia Ludwika I 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ E-ADMINISTRACJI W GMINIE LUBIN”.
|
Numer referencyjny |
OR.271.54.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem doposażenia infrastruktury technicznej Zamawiającego.
Zamówienie jest częścią projektu pn. „Rozwój e-administracji w Gminie Lubin”.
Zamówienie obejmuje: dostawę 5 zestawów komputerowych „all in one”, zapewnienie gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym usług serwisu zgodnie z wymaganiami SIWZ w szczególności Opisu Przedmiotu Zamówienia w okresie wskazanym, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
1 a. Projekt pn. „Rozwój e-administracji w Gminie Lubin” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Formularz techniczny sprzętu i oprogramowania oraz wzór umowy.
3. Szczególne warunki zamówienia: Zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy (minimum dopuszczone przez zamawiającego).
Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi zawiera załączony do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) oraz wzór umowy (zał. nr 8).
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ.
5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (termin dostawy): nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załączony do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. posiada zdolność zawodową.
1/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego (tj. dostawa komputerów z oprogramowaniem).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
A) Wykaz dostaw wykonanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
B) Dowody określające czy dostawy wykazane w Załączniku Nr 5, zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ: Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ).
3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.:
Przewiduje się następujące, istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1. Zmiana zakresu zobowiązań niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy Pzp, a wskazanych poniżej, jak:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, przy czym wartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie ulega w takim przypadku zmianie,
2) zmiany terminu realizacji umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu dostawy w następujących przypadkach:
a) wstrzymania realizacji umowy przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy stron umowy;
b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej;
c) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
d) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi lub jest następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020.
e) Zmiany wynikające z §10 wzoru umowy.
2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
UWAGA: W przypadku, gdy w wyniku postępowania umowa będzie zawierana z podmiotem nie będącym płatnikiem podatku VAT, umowa zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
|
IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|