1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i zwiększenie ilości licencji
na posiadane oprogramowanie na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 1 – dysk zewnętrzny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ch-N do SIWZ
Część 2 – dysk wewnętrzny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-N do SIWZ
Część 3 – komputer przenośny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-Sa-KP do SIWZ
Część 4 – zwiększenie ilości licencji Office. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sa-Kul-Bo-Ap do SIWZ
Część 5 – drukarka A4. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sk-DA4 do SIWZ
Część 6 – karty pamięci. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PB-Mar-N do SIWZ
2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. Podane w załącznikach 11-PRZE-Ch-N, 11-PRZE-Ku-N, 11-PRZE-Sa-Kul-Bo-Ap, 11-PRZE-Ku-Sa-KP, 11-PRZE-Sk-DA4, 11-PB-Mar-N do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać producenta, model i cenę oferowanego urządzenia/ nazwę i wersję oprogramowania, cenę zwiększenia licencji posiadanego oprogramowania.
5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy.
6. W zakresie części 1-3, 5-6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkt, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty.
7. Dla Zamawiającego „równoważne” oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład:
Zamawiający chce zakupić dysk przenośny, oczekiwane parametry sprzętu to:
1) Pojemność: 500 GB
2) Format: 2.5 cala
3) Maksymalna prędkość zapisu: 535 MB/s
Wykonawca zaproponował w ofercie:
Dysk przenośny: WD 500GB WD Blue SSD 3D NAND
1) Pojemność: 500 GB
2) Format: 2.5 cala
3) Maksymalna prędkość zapisu: 530 MB/s
Zaproponowany w ofercie dysk spełnia wymogi jedynie w pkt. 1) i 2) zaś w pkt 3) maksymalna prędkość zapisu nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast maksymalnej prędkości dysku - 535 MB/s zaproponował 530 MB/s) . Taka sytuacja oznacza, że zaproponowany dysk nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp oferta zostaje odrzucona.
8. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty.
9. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
10. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
GuidZP400 |
2176be0b-fa43-47ae-a278-f2611d1b6926
|
Biuletyn |
631939-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Regon |
27579000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
121
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-726
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 2547408, centrala 2547598
|
Zamawiajacy fax |
422 547 418
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.asp.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.asp.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i zwiększenie ilości licencji na posiadane oprogramowanie
|
Numer referencyjny |
KBZ.261.93.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i zwiększenie ilości licencji
na posiadane oprogramowanie na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 1 – dysk zewnętrzny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ch-N do SIWZ
Część 2 – dysk wewnętrzny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-N do SIWZ
Część 3 – komputer przenośny. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-Sa-KP do SIWZ
Część 4 – zwiększenie ilości licencji Office. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sa-Kul-Bo-Ap do SIWZ
Część 5 – drukarka A4. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sk-DA4 do SIWZ
Część 6 – karty pamięci. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PB-Mar-N do SIWZ
2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. Podane w załącznikach 11-PRZE-Ch-N, 11-PRZE-Ku-N, 11-PRZE-Sa-Kul-Bo-Ap, 11-PRZE-Ku-Sa-KP, 11-PRZE-Sk-DA4, 11-PB-Mar-N do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać producenta, model i cenę oferowanego urządzenia/ nazwę i wersję oprogramowania, cenę zwiększenia licencji posiadanego oprogramowania.
5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy.
6. W zakresie części 1-3, 5-6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkt, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty.
7. Dla Zamawiającego „równoważne” oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład:
Zamawiający chce zakupić dysk przenośny, oczekiwane parametry sprzętu to:
1) Pojemność: 500 GB
2) Format: 2.5 cala
3) Maksymalna prędkość zapisu: 535 MB/s
Wykonawca zaproponował w ofercie:
Dysk przenośny: WD 500GB WD Blue SSD 3D NAND
1) Pojemność: 500 GB
2) Format: 2.5 cala
3) Maksymalna prędkość zapisu: 530 MB/s
Zaproponowany w ofercie dysk spełnia wymogi jedynie w pkt. 1) i 2) zaś w pkt 3) maksymalna prędkość zapisu nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast maksymalnej prędkości dysku - 535 MB/s zaproponował 530 MB/s) . Taka sytuacja oznacza, że zaproponowany dysk nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp oferta zostaje odrzucona.
8. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty.
9. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
10. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji w niniejszym postępowaniu określamy:
Dla części 1 - Do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Dla części 2 - Do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Dla części 3 - Do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Dla części 4 - Do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Dla części 5 - Do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Dla części 6 - Do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż wskazany dla danej części.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:
W zakresie części 1-3 i 5-6
- specyfikacje techniczne, opis, karty katalogowe oferowanego sprzętu komputerowego których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim)
Dodatkowo w zakresie części 3 Komputer przenośny należy przedłożyć:
- wydruki ze strony internetowej http://www.passmark.com/products/pt.htm wyników przeprowadzonego testu potwierdzające spełnianie wymogu dla oferowanego procesora na liczbę punktów, które musi osiągnąć procesor zgodnie z załącznikiem 11-PRZE-Ku-Sa-KP;
- wydruki ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php wyników przeprowadzonego testu dla oferowanej karty graficznej potwierdzające spełnianie wymogu na liczbę punktów, które musi osiągnąć karta graficzna zgodnie z załącznikiem 11-PRZE-Ku-Sa-KP;
- Deklaracja zgodności CE – oświadczenie wykonawcy, że oferowany przez niego sprzęt posiada oznakowanie CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją:
a. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
b. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
- niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
- pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
- pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski z zastrzeżeniem pkt 7 SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dysk zewnętrzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysku zewnętrznego. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ch-N do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dysk wewnętrzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysku wewnętrznego. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-N do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Ku-Sa-KP do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zwiększenie ilości licencji Office
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie ilości licencji na posiadane oprogramowanie na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sa-Kul-Bo-Ap do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka A4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki A4. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PRZE-Sk-DA4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Karty pamięci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart pamięci. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 11-PB-Mar-N do SIWZ
|
| |