GuidZP400 |
1c972888-d68a-403f-a73c-816b146fc571
|
Biuletyn |
632935-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zamojski
|
Regon |
95036873000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Przemysłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
845300900
|
Zamawiajacy fax |
845300986
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatzamojski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=116
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=116
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, pok. 323
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
|
Numer referencyjny |
GM.272.34.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu w następującym asortymencie i ilościach:
1) Tablice samochodowe - 9.500 kpl. 2) Tablice przyczepowe - 1.100 szt. 3) Tablice motocyklowe - 1.300 szt. 4) Tablice motorowerowe - 300 szt. 5) Tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt. 6) Tablice profesjonalne - 20 kpl. 7) Wtórniki tablic rejestracyjnych - 1000 szt. 8) Tablice zabytkowe samochodowe- 30 kpl. 9) Tablice zabytkowe motocyklowe - 30 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) produkcja tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2019 r. poz. 1292) i wymaga wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli posiada zaświadczenie o wpisie do w/w rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnego na dzień złożenia dokumentu, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu: aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na druku, który zostanie udostępniony na stronie internetowej przez Zamawiającego z chwilą zamieszczenia w/w informacji. Dokumenty te składa się w formie oryginałów. Wraz ze złożeniem dokumentów Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Warunki dokonywania zmian: a) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany wynagrodzenia, b) zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|