GuidZP400 |
8cedc30c-f253-41c9-90be-4cbda1c98375
|
Biuletyn |
632907-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
91362152000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-090
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 255 320
|
Zamawiajacy fax |
525 255 319
|
Zamawiajacy email |
przetarg@bg.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł biurowych
|
Numer referencyjny |
SZPiFP-143-19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych (krzesło obrotowe szt. 66, fotel obrotowy szt. 8, krzesło miękkie szt. 140, krzesło twarde szt. 18). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz miejsce dostarczenia towaru został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ będzie mowa o „towarze” należy przez to rozumieć cały asortyment wymieniony w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji wynosi 4 tygodnie od złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie później niż do 31-03-2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie/podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22a ustawy; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postepowaniu)
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|