Dostawa krzeseł biurowych

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632907-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych (krzesło obrotowe szt. 66, fotel obrotowy szt. 8, krzesło miękkie szt. 140, krzesło twarde szt. 18). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz miejsce dostarczenia towaru został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ będzie mowa o „towarze” należy przez to rozumieć cały asortyment wymieniony w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cedc30c-f253-41c9-90be-4cbda1c98375
Biuletyn 632907-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 91362152000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 255 320
Zamawiajacy fax 525 255 319
Zamawiajacy email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł biurowych
Numer referencyjny SZPiFP-143-19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych (krzesło obrotowe szt. 66, fotel obrotowy szt. 8, krzesło miękkie szt. 140, krzesło twarde szt. 18). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz miejsce dostarczenia towaru został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ będzie mowa o „towarze” należy przez to rozumieć cały asortyment wymieniony w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Okres realizacji wynosi 4 tygodnie od złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie później niż do 31-03-2020 r.
Okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie/podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22a ustawy; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postepowaniu)
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zwiększenie czasu objętego gwarancją (G)
Znaczenie 24,00
  
Kryteria czas realizacji zobowiązań gwarancyjnych (T)
Znaczenie 16,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)