Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Wojkowicach

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Gmina Wojkowice
Miejscowość Wojkowice
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632966-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole Podstawowej nr 3 w Wojkowicach.
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 4 części:
Część 1. Artykuły spożywcze, nabiał i pieczywo
Część 2. Mięso i drób
Część 3. Owoce, warzywa i produkty podobne
Część 4. Mrożonki (warzywa, owoce, ryby)
Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części znajduje się w załącznikach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03ad7705-3915-4941-8680-129adb93f73b
Biuletyn 632966-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wojkowice
Regon 27625754100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Wojkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 42-580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 760 20 93,
Zamawiajacy fax 327 695 073
Zamawiajacy email m.koltun@wojkowice.pl,
Adres strony url www.wojkowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wojkowice.bip.net.pl/?c=207
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Wojkowicach
Numer referencyjny WPM.271.59.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole Podstawowej nr 3 w Wojkowicach. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 4 części: Część 1. Artykuły spożywcze, nabiał i pieczywo Część 2. Mięso i drób Część 3. Owoce, warzywa i produkty podobne Część 4. Mrożonki (warzywa, owoce, ryby) Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części znajduje się w załącznikach.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – t.j. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy), polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych trwającej minimum 6 miesięcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 5. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wezwany w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia: 5.1. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Uwaga: 1) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) W sytuacji kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 5.1 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału tego podmiotu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polega.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (dołączając do oferty) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umownych w przypadku: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. b) zwiększenia ilości dostawy określonego asortymentu wymienionego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy określonej w § 3 umowy. c) zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze, nabiał i pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). a. Artykuły spożywcze b. Nabiał c. Pieczywo Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy artykułów spożywczych, nabiału oraz pieczywa własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dostawy odbywać się będą w godzinach 6.00 – 7.00. Pieczywo dostarczane będzie codziennie. Ilość poszczególnych artykułów i rodzaj asortymentu podana przez Zamawiającego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby (w związku ze zmienną ilością dzieci korzystających z posiłków) ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Mięso – młode sztuki b. Wędliny – I gatunku c. Drób – świeży w pojemnikach pozbawiony resztek pierza, skóry, nieuszkodzony. Dostawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie przedstawi stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii. Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny oraz uwzględnić ubytek towaru na opakowania np.: sznurki, folie, siatki, plomby. Wykonawca zrealizuje dostawy mięsa do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników przy każdorazowej dostawie towaru. do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), jaja kurze powinny być dostarczane w odpowiednich tackach przeznaczonych do ich transportu. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dostawy odbywać się będą w godzinach 6.00 – 7.00. Ilość poszczególnych artykułów i rodzaj asortymentu podana przez Zamawiającego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby (w związku ze zmienną ilością dzieci korzystających z posiłków) ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa . Owoce, warzywa i produkty podobne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców, soków owocowych i warzyw oraz ich przetworów w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Owoce i warzywa b. Soki owocowe 100% 0,2 (kartonik, kubek) Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy owoców i warzyw oraz ich przetworów do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dostawy odbywać się będą w godzinach 6.00 – 7.00. Ilość poszczególnych artykułów i rodzaj asortymentu podana przez Zamawiającego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby (w związku ze zmienną ilością dzieci korzystających z posiłków) ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki (warzywa, owoce, ryby)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych mrożonych i ryb w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Ryba mrożona b. Owoce i warzywa mrożone Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy artykułów spożywczych mrożonych i ryb do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Mrożonki musza być przewożone w temperaturze nie mniej niż -25 stopni C. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dostawy odbywać się będą w godzinach 6.00 – 7.00. Ilość poszczególnych artykułów i rodzaj asortymentu podana przez Zamawiającego w szczegółowym zestawieniu ilościowym przedmiotu zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby (w związku ze zmienną ilością dzieci korzystających z posiłków) ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej.
  

Criterion

Kryteria Wysokość kary umownej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas wymiany towaru
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)