1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie,
2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Opisy mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń znajdujące się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble i elementy wyposażenia pomieszczeń charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
5. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.
8. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
9. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń:
1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca.
11. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
12. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. |
GuidZP400 |
9a2479c8-35b3-4b73-bf96-889a31842e44
|
Biuletyn |
632850-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
|
Regon |
00051431900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-575
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(89) 5232400,
|
Zamawiajacy fax |
(89) 5272049
|
Zamawiajacy email |
sekrzo@uw.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
|
Numer referencyjny |
WO-IV.272.69.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie,
2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Opisy mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń znajdujące się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble i elementy wyposażenia pomieszczeń charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
5. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.
8. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
9. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń:
1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca.
11. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
12. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy mebli, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony formularz wyceny w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załączniki nr 2 i 3 do SIWZ,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy,
5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert na wykonanie CZĘŚCI II zamówienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych. W przypadku składania ofert na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000.
4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy – skutkującej uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron wniosku i jego akceptacja przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.
5. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
6. Dostarczenie mebli nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
7. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.
5. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń:
1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca.
7. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
8. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
| |