dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632850-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie,
2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Opisy mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń znajdujące się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble i elementy wyposażenia pomieszczeń charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
5. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.
8. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
9. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń:
1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego,
3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca.
11. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
12. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a2479c8-35b3-4b73-bf96-889a31842e44
Biuletyn 632850-N-2019
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Regon 00051431900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-575
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (89) 5232400,
Zamawiajacy fax (89) 5272049
Zamawiajacy email sekrzo@uw.olsztyn.pl,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354
Nazwa nadana zamowieniu dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Numer referencyjny WO-IV.272.69.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, 2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Opisy mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń znajdujące się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble i elementy wyposażenia pomieszczeń charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 8. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 9. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń: 1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 11. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy. 12. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy mebli, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz wyceny w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert na wykonanie CZĘŚCI II zamówienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych. W przypadku składania ofert na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy – skutkującej uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron wniosku i jego akceptacja przez obie strony.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 5. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia dostarczy meble do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 6. Dostarczenie mebli nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy. 7. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzedaż oraz dostarczenie mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Wykaz mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Dostarczone meble i elementy wyposażenia pomieszczeń muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 5. Wykonawca w ramach realizacji CZĘŚCI II zamówienia dostarczy meble i elementy wyposażenia pomieszczeń: 1) na Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 2) na Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 3) na Morskie Przejście Graniczne w Elblągu przy ul. Portowej 7, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i elementów wyposażenia pomieszczeń będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 7. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy. 8. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)