Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631838-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku wg potrzeb Zamawiającego, z podziałem na 36 części zwanych dalej pakietami:
Pakiet nr 1. Kaniule (1)
Pakiet nr 2. Kaniule (2)
Pakiet nr 3. Kaniule (3)
Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul
Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych
Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych
Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania
Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze
Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia
Pakiet nr 12. Filtry
Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału
Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka
Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów
Pakiet nr 16. Maski krtaniowe
Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow
Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy
Pakiet nr 19. Filtry do infuzji
Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe
Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny
Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu
Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania
Pakiet nr 24. Dreny
Pakiet nr 25. Elektrody
Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania
Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG
Pakiet nr 29. Wziernik do uszu
Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków
Pakiet nr 31. Strzykawka doustna
Pakiet nr 32. Worki do stomii
Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW
Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego
Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV
Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 20% ilości danego asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d45a17bf-3262-401a-b069-db530abd1f06
Biuletyn 631838-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
Regon 000308761
Zamawiajacy adres ulica Prusicka
Zamawiajacy adres numer domu 53-55
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 120 920,
Zamawiajacy fax 713 121 498
Zamawiajacy email przetargi@szpital-trzebnica.pl,
Adres strony url http://www.szpital-trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051, i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny ZP/38/2019/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 36
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku wg potrzeb Zamawiającego, z podziałem na 36 części zwanych dalej pakietami: Pakiet nr 1. Kaniule (1) Pakiet nr 2. Kaniule (2) Pakiet nr 3. Kaniule (3) Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne) Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia Pakiet nr 12. Filtry Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów Pakiet nr 16. Maski krtaniowe Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy Pakiet nr 19. Filtry do infuzji Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania Pakiet nr 24. Dreny Pakiet nr 25. Elektrody Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG Pakiet nr 29. Wziernik do uszu Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków Pakiet nr 31. Strzykawka doustna Pakiet nr 32. Worki do stomii Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 20% ilości danego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: a) PAKIET NR 1-7, 9-19, 21-25, 27-36 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r. b) PAKIET NR: 8, 20, 26 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI pkt. 1 SIWZ. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy, poprzez: 1) przedłużenie terminu jej obowiązywania określonego w § 7, w przypadku: a) niezrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, b) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, przedłużenie terminu realizacji prawa opcji, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, 2) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby, zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmianę w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, nazwy produktu lub numeru katalogowego. 4) zmiany producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia. 5) ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie, 6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostanie niezmieniona, 7) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami właściwych organów państwowych - korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej; 8) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, 9) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2001 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania, 10) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w ust. 1-2, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: a) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, b) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, a w przypadkach, o którym mowa w ust. 1 pkt 7) i 8) umowy Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać stosownymi dokumentami drugiej Stronie, że: a) zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz b) podać o jaką dokładnie wartość zmienią się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Kaniule (1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 1 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1. Kaniule (1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Kaniule (2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 2 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Kaniule (2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3. Kaniule (3)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 3 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3. Kaniule (3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 4 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 5 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 6 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 7 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR: 8 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 9 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 10 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 11 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12. Filtry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 12 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12. Filtry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 13 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 14 od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 15 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16. Maski krtaniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 16 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16. Maski krtaniowe. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 17 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 18 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19. Filtry do infuzji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 19 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19. Filtry do infuzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 20 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 21 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 22 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 23 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24. Dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 24 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24. Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25. Elektrody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 25 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25. Elektrody. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 26 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 27 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 28 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29. Wziernik do uszu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 29 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 29. Wziernik do uszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 30 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet nr 31. Strzykawka doustna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 31 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 31. Strzykawka doustna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32. Worki do stomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 32 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 32. Worki do stomii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 33 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 34 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 35 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: PAKIET NR 36 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)