GuidZP400 |
d45a17bf-3262-401a-b069-db530abd1f06
|
Biuletyn |
631838-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
|
Regon |
000308761
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prusicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920,
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl,
|
Adres strony url |
http://www.szpital-trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051, i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/38/2019/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
36
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku wg potrzeb Zamawiającego, z podziałem na 36 części zwanych dalej pakietami:
Pakiet nr 1. Kaniule (1)
Pakiet nr 2. Kaniule (2)
Pakiet nr 3. Kaniule (3)
Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul
Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych
Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych
Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania
Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze
Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia
Pakiet nr 12. Filtry
Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału
Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka
Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów
Pakiet nr 16. Maski krtaniowe
Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow
Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy
Pakiet nr 19. Filtry do infuzji
Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe
Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny
Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu
Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania
Pakiet nr 24. Dreny
Pakiet nr 25. Elektrody
Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania
Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG
Pakiet nr 29. Wziernik do uszu
Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków
Pakiet nr 31. Strzykawka doustna
Pakiet nr 32. Worki do stomii
Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW
Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego
Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV
Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 20% ilości danego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
a) PAKIET NR 1-7, 9-19, 21-25, 27-36 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
b) PAKIET NR: 8, 20, 26 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, Wypełniony i
podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, Wypełnione i
podpisane oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI pkt. 1 SIWZ. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy, poprzez:
1) przedłużenie terminu jej obowiązywania określonego w § 7, w przypadku:
a) niezrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące,
b) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, przedłużenie terminu realizacji prawa opcji, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące,
2) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby, zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego,
3) zmianę w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, nazwy produktu lub numeru katalogowego.
4) zmiany producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia.
5) ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie,
6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostanie niezmieniona,
7) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami właściwych organów państwowych - korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej;
8) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta,
9) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2001 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania,
10) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania.
2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w ust. 1-2, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
a) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
b) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
a w przypadkach, o którym mowa w ust. 1 pkt 7) i 8) umowy Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać stosownymi dokumentami drugiej Stronie, że:
a) zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz
b) podać o jaką dokładnie wartość zmienią się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1. Kaniule (1)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 1 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1. Kaniule (1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Kaniule (2)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 2 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Kaniule (2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3. Kaniule (3)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 3 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Kaniule (3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 4 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4. Koreczki, kraniki do kaniul. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 5 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 6 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 7 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR: 8 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 9 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9. Zamknięty system odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 10 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 11 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11. Przyrządy do żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12. Filtry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 12 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12. Filtry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 13 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13. System do kontroli zbiórki kału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 14 od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14. Układ oddechowy dla noworodka. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 15 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 15. Linie do monitowania gazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16. Maski krtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 16 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 16. Maski krtaniowe. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 17 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 17. Akcesoria do Infant Flow. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 18 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 18. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19. Filtry do infuzji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 19 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 19. Filtry do infuzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 20 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 20. Strzykawki bursztynowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 21 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 21. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 22 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 22. Ostrza do dermatomu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 23 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 23. Dreny i końcówki do odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24. Dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 24 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 24. Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25. Elektrody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 25 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 25. Elektrody. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 26 – od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 02.02.2020 r. do dnia 21.12.2020 r
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 26. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 27 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 27. Elektroda do długotrwałego monitorowania. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 28 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 28. Papier do aparatu KTG. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 29. Wziernik do uszu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 29 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 29. Wziernik do uszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 30 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 30. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 31. Strzykawka doustna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 31 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 31. Strzykawka doustna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 32. Worki do stomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 32 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 32. Worki do stomii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 33 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 33. Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 34 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 34. Aparat do żywienia dożylnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 35 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 35. Cewniki z trokarem z CPV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET NR 36 - od dnia podpisania umowy, do dnia 21.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 36. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |