GuidZP400 |
4dfb54d4-e3a4-4b7b-8c36-ca9fdb4ae4a8
|
Biuletyn |
632757-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
|
Regon |
36527313000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Potockiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 30 22 482
|
Zamawiajacy fax |
52 30 32 482
|
Zamawiajacy email |
m.adamczyk@gminaznin.pl, d.gutowska@gminaznin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.scuwznin.bip.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.scuwznin.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze w okresie styczeń-sierpień 2020
|
Numer referencyjny |
ZP.261.45.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek: 1. Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin 2. Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie ul. Kl. Janickiego 10, 88–400 Żnin 3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich ul. Szkolna 4, 88–400 Żnin 4. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie ul. W. Pieniężnej 19, 88–400 Żnin 5. Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie ul. 1 Stycznia 17, 88–400 Żnin 6. Żłobek Gminny w Żninie ul. Jasna 5, 88–400 Żnin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
8
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
część 1; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (nabiał). część 2; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (mięso). część 3; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 90 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa). część 4; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (artykuły spożywcze). część 5; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 5 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa świeżego mleka.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (http://scuwznin.bip.gov.pl ) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty: w następującym zakresie: • zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: • zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do produktów, których dotyczy umowa, • ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa nabiału w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mięsa i wędlin w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup owoców i warzyw w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |