GuidZP400 |
b475cfcd-097d-4522-8f10-203c3d04edc0
|
Biuletyn |
632442-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
|
Regon |
30843600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bartoszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 675 23 05
|
Zamawiajacy fax |
897 642 625
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-bartoszyce.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-bartoszyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-bartoszyce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa dializatorów i innych wyrobów medycznych”.
|
Numer referencyjny |
14/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z 12 zadań:
Zadanie nr 01 Igły do hemodializ z opatrunkiem
Zadanie nr 02 Dializatory
Zadanie nr 03 Dializatory
Zadanie nr 04 Dializatory
Zadanie nr 05 Dializatory
Zadanie nr 06 Dializatory
Zadanie nr 07 Roztwory do dializy
Zadanie nr 08 Linie krwi i igły do hemodializ
Zadanie nr 09 Odzież medyczna
Zadanie nr 10 Ubranie chirurgiczne
Zadanie nr 11 Prześcieradło w włókniny
Zadanie nr 12 Maski chirurgiczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,91
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie uszczegóławia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie uszczegóławia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży: wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży: wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert:
1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
1.2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ). Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ).
1.4. Inne niezbędne dokumenty (np. pełnomocnictwa, zobowiązania).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony na zasadzie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie i na warunkach pozwalających dostosować treść umowy do nowych regulacji prawnych;
3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć);
4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10;
5) w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż dostawa produktu równoważnego odbędzie się po cenie nie wyższej niż cena produktu oferowanego. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu;
6) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i
udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej lub wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 01
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141324-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do hemodializ z opatrunkiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 02
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 03
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 04
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 05
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 06
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 07
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692800-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Roztwory do dializy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 08
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Linie krwi i igły do hemodializ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 09
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ubranie chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Prześcieradło w włókniny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maski chirurgiczne
|
| |