„Dostawa dializatorów i innych wyrobów medycznych”.

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
Miejscowość Bartoszyce
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632442-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331815203, 331413247, 336928005, 331990001, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z 12 zadań:
Zadanie nr 01 Igły do hemodializ z opatrunkiem
Zadanie nr 02 Dializatory
Zadanie nr 03 Dializatory
Zadanie nr 04 Dializatory
Zadanie nr 05 Dializatory
Zadanie nr 06 Dializatory
Zadanie nr 07 Roztwory do dializy
Zadanie nr 08 Linie krwi i igły do hemodializ
Zadanie nr 09 Odzież medyczna
Zadanie nr 10 Ubranie chirurgiczne
Zadanie nr 11 Prześcieradło w włókniny
Zadanie nr 12 Maski chirurgiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b475cfcd-097d-4522-8f10-203c3d04edc0
Biuletyn 632442-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
Regon 30843600000000
Zamawiajacy adres ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Bartoszyce
Zamawiajacy kod pocztowy 11-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 675 23 05
Zamawiajacy fax 897 642 625
Zamawiajacy email przetargi@szpital-bartoszyce.pl
Adres strony url www.szpital-bartoszyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-bartoszyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa dializatorów i innych wyrobów medycznych”.
Numer referencyjny 14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z 12 zadań: Zadanie nr 01 Igły do hemodializ z opatrunkiem Zadanie nr 02 Dializatory Zadanie nr 03 Dializatory Zadanie nr 04 Dializatory Zadanie nr 05 Dializatory Zadanie nr 06 Dializatory Zadanie nr 07 Roztwory do dializy Zadanie nr 08 Linie krwi i igły do hemodializ Zadanie nr 09 Odzież medyczna Zadanie nr 10 Ubranie chirurgiczne Zadanie nr 11 Prześcieradło w włókniny Zadanie nr 12 Maski chirurgiczne
Cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,91
Okreslenie warunkow zamawiający nie uszczegóławia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie uszczegóławia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży: wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży: wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ). Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.4. Inne niezbędne dokumenty (np. pełnomocnictwa, zobowiązania).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony na zasadzie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie i na warunkach pozwalających dostosować treść umowy do nowych regulacji prawnych; 3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć); 4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10; 5) w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż dostawa produktu równoważnego odbędzie się po cenie nie wyższej niż cena produktu oferowanego. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu; 6) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej lub wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 01
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141324-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igły do hemodializ z opatrunkiem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 02
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 03
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 04
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 05
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 06
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 07
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Roztwory do dializy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 08
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Linie krwi i igły do hemodializ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 09
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ubranie chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Prześcieradło w włókniny
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Maski chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena (PLN)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)