Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina 9, 64-730 Wieleń - 9 części

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Wieleń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632492-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 32121991, 32223219, 152000000, 155000003, 151130003, 158100009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina9, 64-730 Wieleń z podziałem na części:
Część 1: Dostawa ziemniaków jadalnych i warzyw dyniowatych
Wspólny słownik zamówień – CPV:
03212100-1 – ziemniaki
03221000-6 – warzywa
Część 2: Dostawa jabłek
Wspólny słownik zamówień – CPV:
03222321-9 – jabłka
Część 3: Dostawa ryb
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15200000-0 – ryby przetworzone i konserwowane
15220000-7 – ryby mrożone
15234000-7 – ryby wędzone

Część 4: Dostawa produktów mleczarskich
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15500000-3 produkty mleczarskie
15511000-3 – mleko
15512000-0 – śmietana
15542100-0 – ser twarogowy
15551300-8 – jogurt
Część 5: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15500000-3 produkty mleczarskie
15530000-2 – masło
15542100-0 – ser twardy
15542200-1 – ser miękki
15431100-9 – margaryna
Część 6: Dostawa mięsa wieprzowego, drobiu, przetworów mięsnych i podrobów
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15113000-3 – wieprzowina
15131130-5 – wędliny
15114000-0 – podroby
15112100-7 – świeży drób
15131135-0 – wędliny drobiowe
15412100-0 – tłuszcze zwierzęce
Część 7: Dostawa pieczywa
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15810000-9 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811100-7 – chleb
15811400-0 – bułeczki
15898000-9 – drożdże
Część 8: Dostawa jaj, warzyw i owoców
Wspólny słownik zamówień – CPV:
03142500-3 – jaja
03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy
15331000-7 – warzywa przetworzone
Część 9: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Wspólny słownik zamówień – CPV:
15800000-6 – różne produkty spożywcze
15330000-0 – przetworzone owoce i warzywa
15411200-7 – olej spożywczy
15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15982000-5 – napoje orzeźwiające
03142100-9 – miód naturalny
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik
nr 1 do SIWZ, formularz oferty wraz z załącznikami 1-9 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wzór umowy dla części 1-9 (załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności,
a w szczególności:
 Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164 ze zm.);
 Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824);
 Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);
 Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz.U. 2009 r. nr 12 poz.1010),
 wraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw.
4. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 16, z późn. zm.).
5. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP.
6. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.
7. Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
8. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina 9.
9. Artykuły spożywcze pakowane powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznaczonych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.).
10. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
11. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
12. W/w produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu (w szczególności mrożonki chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania skrzynek (pojemników) przy każdorazowej dostawie towaru do Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu na okres do następnej dostawy.
14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do godz. 15.00 w dniu dostawy.
15. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw
w ilości mniejszej niż podana w załączniku „formularz asortymentowo – cenowy” nr 1-9 do formularza oferty.
16. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienia będą realizowane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składane do godz. 12.00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru każdorazowo w ustalonych godzinach między 5.00 a 14.00 zgodnie z zapisami wzoru umowy. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane wyroby będą wysokiej jakości, będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia). Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
17. ZASTRZEZENIE: ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ zostały przywołane jedynie przykładowo i nie mogą być w żaden sposób traktowane, jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. Ewentualne powołanie przykładowej nazwy własnej nie może być interpretowane, jako ocena właściwości danego produktu, ani tym bardziej, jako przesłanka uznania go za lepszy od innych analogicznych produktów, mających wymagania Zamawiającego.
18. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
19. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
20. W przypadku dostawy produktu równoważnego Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4809169-8159-4398-8b72-f367dcb10a82
Biuletyn 632492-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29659000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Wieleń
Zamawiajacy kod pocztowy 64-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0-67 2561055
Zamawiajacy fax 0-67 2561240
Zamawiajacy email wielendps@wp.pl
Adres strony url www.bip.dpswielen.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Samorządu Terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dpswielen.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpswielen.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Fryderyka Chopina 9, 64-730 Wieleń, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina 9, 64-730 Wieleń - 9 części
Numer referencyjny DPS-II.272.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina9, 64-730 Wieleń z podziałem na części: Część 1: Dostawa ziemniaków jadalnych i warzyw dyniowatych Wspólny słownik zamówień – CPV: 03212100-1 – ziemniaki 03221000-6 – warzywa Część 2: Dostawa jabłek Wspólny słownik zamówień – CPV: 03222321-9 – jabłka Część 3: Dostawa ryb Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 – ryby przetworzone i konserwowane 15220000-7 – ryby mrożone 15234000-7 – ryby wędzone Część 4: Dostawa produktów mleczarskich Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie 15511000-3 – mleko 15512000-0 – śmietana 15542100-0 – ser twarogowy 15551300-8 – jogurt Część 5: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie 15530000-2 – masło 15542100-0 – ser twardy 15542200-1 – ser miękki 15431100-9 – margaryna Część 6: Dostawa mięsa wieprzowego, drobiu, przetworów mięsnych i podrobów Wspólny słownik zamówień – CPV: 15113000-3 – wieprzowina 15131130-5 – wędliny 15114000-0 – podroby 15112100-7 – świeży drób 15131135-0 – wędliny drobiowe 15412100-0 – tłuszcze zwierzęce Część 7: Dostawa pieczywa Wspólny słownik zamówień – CPV: 15810000-9 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15811100-7 – chleb 15811400-0 – bułeczki 15898000-9 – drożdże Część 8: Dostawa jaj, warzyw i owoców Wspólny słownik zamówień – CPV: 03142500-3 – jaja 03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy 15331000-7 – warzywa przetworzone Część 9: Dostawa różnych artykułów spożywczych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15800000-6 – różne produkty spożywcze 15330000-0 – przetworzone owoce i warzywa 15411200-7 – olej spożywczy 15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15982000-5 – napoje orzeźwiające 03142100-9 – miód naturalny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, formularz oferty wraz z załącznikami 1-9 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wzór umowy dla części 1-9 (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności:  Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164 ze zm.);  Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824);  Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);  Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz.U. 2009 r. nr 12 poz.1010),  wraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw. 4. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 16, z późn. zm.). 5. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP. 6. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. 7. Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 8. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina 9. 9. Artykuły spożywcze pakowane powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznaczonych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.). 10. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 11. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. 12. W/w produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu (w szczególności mrożonki chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania skrzynek (pojemników) przy każdorazowej dostawie towaru do Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu na okres do następnej dostawy. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do godz. 15.00 w dniu dostawy. 15. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku „formularz asortymentowo – cenowy” nr 1-9 do formularza oferty. 16. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienia będą realizowane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składane do godz. 12.00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru każdorazowo w ustalonych godzinach między 5.00 a 14.00 zgodnie z zapisami wzoru umowy. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane wyroby będą wysokiej jakości, będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia). Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. 17. ZASTRZEZENIE: ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ zostały przywołane jedynie przykładowo i nie mogą być w żaden sposób traktowane, jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. Ewentualne powołanie przykładowej nazwy własnej nie może być interpretowane, jako ocena właściwości danego produktu, ani tym bardziej, jako przesłanka uznania go za lepszy od innych analogicznych produktów, mających wymagania Zamawiającego. 18. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 19. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 20. W przypadku dostawy produktu równoważnego Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 4 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 2. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ. 3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – według załącznika nr 2 do SIWZ wraz z formularzem asortymentowo - cenowym (załączniki 1-9 do formularza ofertowego); b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wskazane zostało w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. 5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia w umowie klauzuli waloryzacyjnej, umowa obejmuje okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ziemniaki i warzywa dyniowate
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212199-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – ziemniaki jadalne i warzywa dyniowate dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – ziemniaki jadalne i warzywa dyniowate wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 1. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 8.00 do godziny 14.00, w dni robocze nie rzadziej niż jeden razy w tygodniu. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane ziemniaki jadalne i warzywa dyniowate posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) w szczególności w momencie dostawy. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny - dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa jabłka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222321-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – jabłek dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – jabłka wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 2. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 7.00 do godziny 12.00, w dni robocze nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane owoce posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) w szczególności w momencie dostawy. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9 Artykuły żywnościowe – ryby z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku nr 3. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 9.00 do godziny 14.00, w dni robocze nie rzadziej niż jeden razy w tygodniu. Dostarczane ryby i przetwory rybne muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach i muszą posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu (chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wymagania dla ryb mrożonych:  zawartość glazury nie może przekraczać 10%,  wygląd: brak oznak rozmrożenia, filety całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń;  zapach: właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny,  tkanka mięsna: jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień; po rozmrożeniu sprężysta nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu,  właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Wymagania dla śledzi solonych i marynowanych a la matias:  filety błyszczące o naturalnym, jasnym zabarwieniu właściwym dla śledzi, całe, nieuszkodzone, oprawienie staranne, płaty równej wielkości, wyrównane w kształcie,  smak i zapach: właściwy dla ryb dojrzałych, bez naleciałości znamionujących początek rozkładu,  tkanka mięsna: mięso właściwie związane, sprężyste, bez rozwarstwień i uszkodzeń,  właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730 ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Wykonawca zapewnia, że oferowane ryby i przetwory rybne posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) w szczególności w momencie dostawy:  30 dni (ryby mrożone),  900 dni (konserwy rybne). Asortyment powinien być, zgodny z obowiązującymi PN. Produkty głęboko mrożone muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach i muszą posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu (chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały ,napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykułów żywnościowe – produkty mleczarskie wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 4. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 5.00 do godziny 7.00, w dni robocze nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn.zm). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Produkty mleczarskie pakowane: muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach z dodaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta, Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz. U. 2009r. nr 122 poz.1010). Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu produktów mleczarskich będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą produktów mleczarskich, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – produktów mleczarskich tłuszczy roślinnych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykułów żywnościowe – produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 5. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 5.00 do godziny 14.00, w dni robocze nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn.zm.). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne pakowane: muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach z dodaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta, Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz. U. 2009 r. nr 122 poz.1010). Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu produktów mleczarskich będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą produktów mleczarskich, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mięso wieprzowe, drób, przetwory mięsne i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – mięsa wieprzowe, drobiu, przetworów mięsnych i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – mięso wieprzowe, drób przetwory mięsne i podroby wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku nr 6. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 8.00 do godziny 12.00, w dni robocze nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu, oraz higieny zawarte w Polskich Normach, oraz Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. L. 139 z 30.04.2004); oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych, w tym ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ustawa z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Jakość dostarczonych – wędlin, mięs nie może budzić zastrzeżeń, wędliny i mięsa powinny być świeże, z widoczną data przydatności do spożycia, asortyment powinien być, zgodny z obowiązującymi PN. • Wędliny: Wykonawca zapewnia ze oferowane produkty posiadają atesty o/lub certyfikaty higieniczno- sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 6 dni. • Mięsa: Wykonawca zapewnia, że dostarczone mięsa i podroby spełniają następujące warunki: są zgodne z obowiązującymi PN, mięso drobiowe i wieprzowe posiada świadectwo identyfikacyjne zgodne z wymogami systemu HACCP, mięso i podroby spełniają normy jakościowe zgodne z procedurą jakości HACCP. Samochód dostarczający w/w artykuły ma być zaopatrzony w chłodnie przystosowaną do przewozu tego rodzaju artykułów, ma posiadać świadectwo ze stacji sanitarnej o tym ze jest przystosowany do przewozu ww. artykułów. Dostarczone produkty muszą być pakowane próżniowo Vacuum, oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – pieczywo i wyroby cukiernicze dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-703, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – pieczywo i wyroby cukiernicze wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku nr 7. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 5.00 do godziny 7.00, w dni robocze codziennie oprócz niedziel i świat. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136), oraz spełniać najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s 5 z późn. zm.). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopin 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa jaja, warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – jaj, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – jaja, warzywa i owoce oraz warzywa przetworzone wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 8. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą następnego dnia w godzinach od 8.00 do godziny 12.00, w dni robocze nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2136). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane owoce i warzywa posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) w szczególności w momencie dostawy. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). Dostarczone jaja świeże muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach i muszą posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Jaja spożywcze klasy AL Jaja – jaja w skorupie pochodzące od kury domowej. Jaja spożywcze klasy A – jaja klasy pierwszej jakościowej. Jaja L –jaja określane w kategorii wagowej, jako duże, ważące od 63 do 73g. Wymagania organoleptyczne dla jaj kl. A L.p. Cechy Wymagania 1. Skorupa o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona, niemyta, nieczyszczona 2. Komora o wysokości nie przekraczającej 6 mm, nieruchoma, w jajach oznakowana jako EKSTRA, o wysokości nie przekraczającej 4 mm 3. Białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych 4. Żółtko Słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych 5. Tarczka zarodkowa niewidoczna 6. Zapach swoisty, bez obcego zapachu Pozostałe wymagania zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem Wymagania wagowe: nazwa kategorii – duże Symbol – L Masa jaja (g) – mniej niż 73 do 63 Masa 100 jaj nie mniejsza niż (kg) – 6,4 Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia) w szczególności w momencie dostawy minimum, wymagania chemiczne, mikrobiologiczne: Wymagania chemiczne: Zawartość zanieczyszczeń i pestycydów w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem:  Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2295/2003 z dnia 23 grudnia 2003 r. wprowadzające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (EWG) nr 1907/90 w sprawie niektórych norm handlowych w odniesieniu do jaj;  Rozporządzenie (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz. U. L 70 z 16.03.2005, s. 1 z późn. zm.);  Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. L 139 z 30.04.2004, s. 55 z późn. zm.). Wymagania mikrobiologiczne: Zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.  Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s. 5 z późn. zm.);  Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 15 listopada w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz. U. L 338 z 22.12.2005, s. 1 z późn. zm.). Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 24 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy. Oznaczanie cech organoleptycznych i fizycznych: Określanie wysokości komory powietrznej, wyglądu białka i żółtka, obecności ciał obcych i widoczności tarczki zarodkowej wykonywać, prześwietlając jaja. Kontrolne prześwietlanie jaj wykonać za pomocą lampy jajczarskiej. Podczas prześwietlania zwrócić uwagę na stabilność i barwę komory powietrznej oraz uszkodzenia skorupy. Zapach jaj oceniać w temperaturze pokojowej bezpośrednio po otwarciu opakowania. Określanie wyglądu skorupy należy wykonać wzrokowo przez oględziny jaj. Jaja podejrzane o mycie lub czyszczenie należy badać w świetle lampy ultrafioletowej z filtrem Wooda. Jaja myte lub czyszczone charakteryzują się niejednorodną i zwykle nieco słabszą fluorescencją, z widocznymi konturami plam po usuniętym brudzie, Masę jaj określać, ważąc z dokładnością do 1,0 g poszczególne jaja w próbce. Kontrolną masę 100 jaj określać ważąc je z dokładnością do 100g. Pakowanie: Wytłaczanki umieszczone w opakowaniu transportowym, nie więcej niż 360 szt. (ułożone tępym końcem ku górze). Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie (znakowanie i opakowanie jaj): Znakowanie: Jaja klasy „A” znakuje się następująco: 1) Na skorupie powinien znajdować się kod producenta. Kod ten składa się z: a) kodu systemu hodowli (w zależności od metod chowu: cyfra 0 oznacza chów ekologiczny, 1 –na wolnym wybiegu, 2 –ściółkowy, 3 – klatkowy), b) kodu Państwa Członkowskiego (np. PL dla Polski), c) weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. Kod producenta jest łatwo widoczny, czytelny i ma przynajmniej 2mm wysokości, Rozporządzenie Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj (Dz. U. L 163 z 24.06.2008, s. 6 z późn. zm.). 2) Opakowania zawierające jaja klasy „A” posiadają na zewnętrznej powierzchni następujące dobrze widoczne i czytelne oznaczenia: a) kod zakładu pakowania, b) klasa jakości (np. „klasa A” lub litera „A”), c) klasa wagowa (np. L), d) data minimalnej trwałości, e) informacja zalecająca konsumentom przechowywanie jaj po zakupie w warunkach chłodniczych, f) metoda chowu kur wyrażona słownie. Na zewnętrznej lub wewnętrznej powierzchni opakowania powinno znajdować się objaśnienie znaczenia kodu producenta oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych – różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Artykuły żywnościowe – różne artykuły spożywcze wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb, zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej „zamówieniami częściowymi". Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 9. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie, potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej do godziny 12.00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą w godzinach od 9.00 do godziny 14:30, w dni robocze nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 4 października 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn.zm). Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Artykuły spożywcze pakowane: muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach z dodaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta, Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz. U. 2009r. nr 122 poz.1010). Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko wykonawcy – do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu 64-730, ul. Fryderyka Chopina 9. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty posiadają atesty lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz są świeże i odpowiedniej jakości. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia – na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)