DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO APTEKI SZPITALNEJ W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ APTEKI SZPITALNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. ŚW. MAKSYMILIANA W OŚWIĘCIMIU NA DZIAŁKACH NR EWID. 2007/23 I 2007/37, OBRĘB NR 0001 OŚWIĘCIM, WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632037-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391415007, 442211006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia do Apteki Szpitalnej – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: pakiet nr 1 - Meble ze stali kwasoodpornej, pakiet nr 2 - Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej, pakiet nr 3 - Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej, pakiet nr 4 - Okno podawcze na stelarzu - 2 szt - dostawa i montaż.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0efb853-ce25-4bc9-b7c8-6dd3fbabc0a8
Biuletyn 632037-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Regon 00030440900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wysokie Brzegi
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338448230,
Zamawiajacy fax 338448384
Zamawiajacy email zamowienia@szpitaloswiecim.pl,
Adres strony url www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Adres strony internetowej www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO APTEKI SZPITALNEJ W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ APTEKI SZPITALNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. ŚW. MAKSYMILIANA W OŚWIĘCIMIU NA DZIAŁKACH NR EWID. 2007/23 I 2007/37, OBRĘB NR 0001 OŚWIĘCIM, WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ
Numer referencyjny ZOZ.DZP.271.2.XI.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia do Apteki Szpitalnej – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: pakiet nr 1 - Meble ze stali kwasoodpornej, pakiet nr 2 - Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej, pakiet nr 3 - Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej, pakiet nr 4 - Okno podawcze na stelarzu - 2 szt - dostawa i montaż.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow BRAK WYMOGU
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają Świadectwo ISO 9001 dla Producenta - dotyczy pakietu nr 2, b. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają Deklarację zgodności WE producenta -dotyczy pakietu nr 2, c. Dokumenty potwierdzające że zaoferowane wyroby spełniają II klasę bezpieczeństwa mikrobiologicznego zgodnie z normą PN EN 12469:2002 lub normami równoważnymi -dotyczy pakietu nr 3, d. Certyfikat bezpieczeństwa mikrobiologicznego TUV PN EN 12469:2002 lub normą równoważną- dotyczy pakietu nr 3, e. Certyfikat Bezpieczeństwa elektrycznego TUV 61000226.001 zgodnie z normą PN EN 61010-1:2011, PN EN 61326-1:2013-06 lub normami równoważnymi- dotyczy pakietu nr 3, f. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE zgodnie z Dyrektywą 2006/95/WE, 2004/108/WE-dotyczy pakietu nr 3, g. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają protokół z badań fabrycznych m.in. prędkość przepływu powietrza, integralność filtrów -dotyczy pakietu nr 3, h. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do rozładunku, montażu i uruchomienia w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy pakietu nr, 2, 3 i. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do rozładunku i montażu w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy pakietu nr 4.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Meble ze stali kwasoodpornej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Meble ze stali kwasoodpornej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Okno podawcze na stelarzu - 2 szt - dostawa i montaż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44221100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Okna podawcze na stelarzu
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)